Dupa ce a reusit primele puncte in clasamentul Mondialului, echipajul Constantin Aur (foto) – Adrian Berghea a participat cu o masina preparata un pic peste nivelul grupei N (automobile de productie). Dupa prima zi, cei doi se aflau pe locul al patrulea, la 11 secunde de lider.
Ziua a doua avea sa aduca o lupta in patru pentru victorie. Alaturi de Titi, Emanuel Ilina, Mihai Leu si Bogdan Marisca se aflau intr-un interval de 30 de secunde dupa cinci speciale. Proba Gatul Berbecului avea sa fie momentul culminant. Liderul, Marisca, a avut doua pene de caucicuc, pierzand opt minute, decizand sa abandoneze.
In aceeasi proba, Aur l-a devansat pe Ilina si a preluat conducerea, pe care n-a mai cedat-o. ,,Ma bucur pentru victorie. Am putut sa incerc diferite reglaje ale suspensiei pentru Raliul Australiei,,, a declarat invingatorul.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_06c5c41d81efd8e3094c9b0ea1ea554b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_2b978e52d35d53dd64c2c3afaf44b0ee.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_2115a921f466f6970fbacb6dd24b2db8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_a227ff0ec8b0211a338ec2fab3cf3766.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_0470c446512fe0ec9b32e58426becf2b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_f252b03ad4a510728b47e22fbc748045.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_e5260288808be5d2ff7c44f8b54d22df.jpg)
Comentează
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.