Conform autorilor studiului, vârsta este unul dintre criteriile cele mai importante care determină punctele de interes ale românilor care utilizează internetul. Astfel, rezultatul general, obţinut de GfK după interogarea unui număr de 338 de internauţi români, este că 62 la sută caută să se documenteze, apelând la Google, 58 la sută apelează la internet pentru a primi sau transmite mesaje electronice, iar 55 la sută vor să citească ştiri.
Dacă însă vârsta celor intervievaţi scade sub 25 de ani, atunci ascultarea muzicii şi descărcarea de melodii urcă pe primul loc (49 la sută dintre subiecţi dau acest răspuns), pe locul doi (42 la sută) fiind citirea ştirilor de pe internet.
De altfel, citirea ştirilor rămâne printre priorităţi la mai toate grupurile de vârstă. Dintre persoanele între 35 şi 55 de ani, 72 la sută consideră cel mai important să citească ştiri pe internet, faţă de 54 la sută dintre persoanele între 25 şi 35 de ani şi 42 la sută dintre tinerii sub 25 de ani.
Tinerii sub 34 de ani sunt cei pentru care vizionarea de filme sau urmărirea unor programe TV pe internet este o activitate inclusă între primele trei priorităţi. 27 la sută dintre respondenţii sub 24 de ani accesează internetul în acest scop, ca şi 21 la sută dintre cei care au între 25 şi 34 de ani, dar numai 9 la sută din internauţii cu vârste între 35 şi 54 de ani spun că văd filme sau programe TV pe internet.
Conform GfK, activităţile web 2.0 sunt în continuare în zona de nişă în România: numai 13 la sută plasează blog-urile printre cele mai importante trei activităţi pe internet, 10 la sută jocurile on-line şi doar 6 la sută accesarea reţelelor sociale.