Cristina Bălan a observat, în 2014, că autoturismele au probleme la plafonul din interiorul mașinii, unde au apărut rosturi tot mai mari, pe măsură ce producţia creştea. După ce eomânca  a semnalat aceste probleme, ea a fost forţată imediat să demisioneze.

După ce a părăsit compania Cristina Bălan i-a trimis lui Elon Musck, fondatorul companiei Tesla, un email in care i-a explicat că inginerii folosesc în continuare respectivele piese, desi știu că acestea sunt defecte. Mai mult, românca a depus și o cerere de arbitraj împotriva Tesla. Cu toate acestea, atât compania, cât și Musk au refuzat să comenteze acest caz, informează Ziarul Financiar.

Cristina Bălan, în vârstă de 35 de ani, a absolvit în 2002 cursurile Universităţii Transilvania din Braşov. În calitate de inginer, ea a lucrat la unele dintre cele mai spectaculoase automobile precum consola centrală a modelului Audi R8, interiorul portierelor de la Porsche Cayenne, modulul bateriilor de pe Mercedes-Benz B-Class, dar şi cel de pe Toyota Rav4 EV.

Din august 2010 şi până în aprilie 2014 a lucrat pentru Tesla unde a proiectat elemente de interior şi module pentru baterii. Înainte să se angajeze la Tesla a lucrat la Boeing, iar din 2015 şi-a fondat propria companie de proiectare Tesseract Motors.

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.