1. Fura meserie de la cei mai experimentati
La primul tau job in PR vei fi inconjurata de oameni experimentati, cu o cariera solida in spate, de la care ai o multime de invatat. Intrucat probabil ai deja studiile de specialitate, nu iti mai ramane decat sa le urmaresti comportamentul, felul in care interactioneaza cu clientii, superiorii si nu numai pentru a-si atinge obiectivele.
Studierea comportamentului oamenilor de PR experimentati iti va fi de folos pe viitor, cand iti va fi oferita o pozitie superioara in ierarhia companiei, iar tu vei sti sa adopti atitudinea potrivita.
2. Invata sa ai incredere in fortele proprii
Increderea in fortele proprii, in capacitatile personale, este un atu extrem de important al unui om de PR. Esecurile si refuzurile de care ai parte nu ar trebui sa iti stirbeasca increderea in abilitatile tale de bun PR.
Nu te lasa doborata de eventualele dificultati pe care le intampini la inceputul carierei in PR: provocarile de care ai parte au darul de a te ajuta sa evoluezi; este mai util, asadar, sa le iei ca atare si sa iti insusesti lectiile implicite.
3. Exerseaza implicandu-te in proiecte
O buna modalitate de a deprinde tainele meseriei de PR la inceput de cariera este aceea de a te implica in cat mai multe proiecte. In acest fel, vei reusi sa iti creezi contacte si relatii pretioase care te vor ajuta sa avansezi cu mai multa usurinta, dar vei deprinde si abilitati suplimentare.
Totodata, implicarea in proiecte multiple iti va dezvalui secretele conceperii, dar si a promovarii cu ajutorul unui instrument de baza in PR:comunicatul de presa. Astfel, vei avea sansa sa descoperi si sa inveti care sunt cele mai eficiente metode de promovare – raspandirea mesajului in mediul online este vitala in prezent -, care este stilul pe care este recomandat sa il abordezi cand promovezi un anume produs/serviciu s.a.m.d.
Nu in ultimul rand, vei descoperi ca expunerea pe site-uri precum www.comunicatedepresa.ro si legaturile permanente cu acestea se vor dovedi un atu real pentru produsele si serviciile companiei, cat si pentru brandul acesteia.
4. Foloseste-te de site-urile de socializare
Retelele sociale sunt aliatul tau de nadejde atunci cand lucrezi in domeniul PR-ului. Promovarea brandului si a serviciilor sale este eficienta pe astfel de site-uri si contribuie la cresterea numarului de vizualizari ale unui comunicat de presa, de accesari ale site-ului companiei si, implicit, majorarea numarului de clienti interesati.