Există un interes de cumpărare de „Black Friday / Vinerea Neagră” pentru jocuri şi console mai mare în rândul bărbaţilor decât în rândul femeilor.
De asemenea, există un interes de cumpărare pentru articole de modă (îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii fashion) şi pentru cărţi mai mare în rândul femeilor decât în rândul bărbaţilor.
Exista un interes de cumpărare de „Black Friday / Vinerea Neagră” de la magazinele online mai mare în rândul bărbaţilor decât în rândul femeilor. Adică, bărbaţii intenţionează să cumpere de la magazinele online mai mult decât o fac femeile.
Unul din patru participanţi care intenţionează să cumpere la „Black Friday / Vinerea Neagră” declară că are deja o listă cu lucruri de cumpărat.
Mâine, 22 noiembrie, retailerii vor da startul cumpărăturilor de „Black Friday / Vinerea Neagră”, acolo unde anumite oferte pot fi reduse până la 80-90%, printre ele numarându-se tablete, telefoane inteligente, haine, rechizite sau electrocasnice.
Citeşte şi: Va fi concurenţă mare pentru ele! VEZI CARE SUNT CELE MAI DORITE PRODUSE LA BLACK FRIDAY
CÂT DE DECIŞI SUNT TINERII SĂ CUMPERE DE BLACK FRIDAY? Cu siguranţă cifrele te vor lăsa mască
CE PREFERĂ ROMÂNII PENTRU BLACK FRIDAY, mediul onine sau magazinele? Răspunsul lor e interesant