Potrivit Mediafax, tariful maxim care va fi practicat este de 3,5 lei/kilometru. Totodată, aeroporturile vor decide numărul de autorizaţii eliberate, numărul de taximetre necesare, în funcţie de traficul de pasageri care sosesc şi evoluţia acestuia, precum şi amplasarea staţiilor de taxi, a traseelor şi a locurilor de aşteptare. Autorizaţiile vor avea o valabilitate maximă de cinci ani, însă trebuie vizate anual. În staţiile de debarcare vor avea acces toţi transportatorii autorizaţi în regim de taxi, indiferent dacă aceştia dispun sau nu de permise de acces eliberate de administraţia aeroportului. Durata de staţionare în staţiile de debarcare se va limita la maximum cinci minute. Aeroportul va lua măsuri pentru ca fiecare taxi care a obţinut permisul de acces auto să aibă aplicat pe portierele laterale un autocolant de culoare neagră cu înscrisul „AEROPORT” şi sigla aeroportului respectiv.
Forma şi dimensiunile autocolantului se stabilesc de fiecare aeroport, prin regulamentul intern. Taximetriştii vor ocupa în ordine poziţiile de parcare marcate cu inscripţia TAXI şi sunt obligaţi să respecte regula „primul venit, primul plecat în cursă”.
Taximetriştii nu vor avea voie, printre altele, să intre în terminalele de pasageri, pentru a aborda potenţiali clienţi, să intre cu autovehiculele taxi în parcările publice aflate în apropierea terminalelor de pasageri sau să refuze cursa unui client, indiferent de motiv: cursă scurtă, motive etnice, rasiale sau religioase. În cazul în care taximetriştii încalcă regulile, administraţia aeroportului are dreptul de a suspenda sau anula permisul de acces.