Aşa am ajuns să mă abonez la vreo 15. De la ediţii internaţionale ELLE sau Vogue până la reviste mai puţin cunoscute de fashion şi lifestyle (pe care chiar nu ştiu cum le-am găsit), eram hotărâtă să aflu tot. Asta s-a şi întâmplat: pot să-ţi spun pe de rost ce blugi se poartă sezonul asta, conform Man Repeller (abonează-te şi mulţumeşte-mi mai târziu), sau care sunt cele 6 pulovere negre pe care să le poţi purta tot sezonul rece, din spusele lui Rachel Zoe.
And boy, did I love it. Aşa că m-am decis să-ţi zic şi ţie de ce să nu te mai temi de newslettere:
1. Primeşti inspiraţie în tot ce înseamnă fashion, beauty şi lifestyle
Da, ştiu, cliché. Dar funcţionează. În zilele când nu am inspiraţie, fug şi deschid emailul. În plus, am găsit aici şi idei de styling şi sfaturi de beauty, fără de care nu ştiu cum am trăit până acum. Am primit cele mai noi produse, articole despre tendinţele sezonului şi multe altele. Am găsit inspiraţie pentru cadourile de sărbători, şi sfaturi despre cum să port animal prinţ fără să întrec limitele. Acum că am zis asta, chiar trebuie să mai trecem şi la punctul 2?
2. Cu puţin noroc, au şi GIF-uri şi video-uri cool
Pentru că suntem în 2016, mă bucur când văd că newsletterul meu nu e complet static: prefer video-urile pozelor şi cred că un GIF bun îţi poate face întreagă dimineaţă mai uşoară. Poate am fost norocoasă, dar majoritatea emailurilor pe care le primesc eu sunt animate – yay technology!
3. Nu îţi încarcă inbox-ul
Contrar aşteptărilor mele, nu toate revistele online trimit câte un email pe zi. Şi dacă totuşi o fac, nu sunt din acelea lungi, plictisitoare, pe care să le trimit apoi direct în trash. Majoritatea au un newsletter săptămânal, cu informaţii atent alese, pentru că tu să ştii tot ce e de ştiut în zilele următoare.
4. Primeşti înaintea tuturor ofertele speciale ale magazinelor
Dacă te abonezi la shop-uri online, primeşti informaţii privitoare la sezonul de reduceri sau la ofertele speciale disponibile – bingo! Aşa am reuşit să fac şi eu puţin smart shopping în ultimul an, şi mi-am dat seama ce am pierdut în tot acest timp.
5. Ai parte de conţinut smart, amuzant sau util. Sau de toate astea, într-un singur email
Adică aşa aflu eu când se deschid localuri noi, unde se bea cea mai bună cafea din oraş şi care este cartea de care nu ar trebui să mă lipsesc în fiecare luna. Şi pentru că oamenii care scriu tot conţinutul asta, ştiu ce fac şi o fac bine, aşteaptă-te la texte smart şi amuzante!
6. Primeşti selecţii curatoriate de editorii şi stiliştii tăi preferaţi
OK, recunosc, nu vei găsi asta în orice newsletter. Însă în curând se lansează DepartmentStore.ro, noul shop online ELLE România, unde abia aştept să văd ce ne-au pregătit Maurice Munteanu sau Roxana Voloşeniuc. Plus că bifează şi punctele 1-5, deci mă aştept la ceva super cool. Dacă vrei afli şi tu care-i treaba, abonează-te pe site-ul lor – încă odată, îmi poţi mulţumi mai târziu. Grăbeşte-te însă, am auzit că nu mai e mult până la lansare!