MENIU CAUTĂ

(Publicitate) Cum sa-ti optimizezi seo site-ul cu ajutorul celor de la FiberIT – Sfaturi si idei!

Distribuie

Optimizarea SEO este extrem de importanta pentru orice pagina web, in special pentru magazinele online ale caror succes depinde de modalitatea prin care acestea reusesc sa isi atraga clientii. Aspectul si modul de functionare a unui site sunt importante pentru potentialii clienti. Pentru promovarea de succes a afacerii tale, optimizarea paginii web sau a magazinul tau sunt absolut necesare. Probleme precum viteza mica de incarcare a paginilor, aspect neatractiv al site-ului, trafic redus sau alte probleme interne vor fi rezolvate in cadrul optimizarii on-page, prin procedurile aplicate direct pe pagina. La fel de importante pentru optimizarea paginii sau magazinului tau online sunt si promovarea off-page, auditul SEO si analiza concurentei.

  • Ce presupune cu adevarat aceasta optimizare SEO
  • Realizarea si publicarea de articole in limba romana sau engleza, in functie de categoria in care se incadreaza pagina web/magazinul online
  • Dezvoltarea continutului intern prin publicarea unor articole valoroase
  • Promovarea off-page in alte site-uri cu vechime si crearea de campanii, editoriale, bloguri
  • Optimizarea on-page incepand de la eticheta si structura site-ului pana la formatarea textului, titluri si subtitluri si link-uri interne care vor genera un trafic mai ridicat
  • Monitorizare permanenta si analiza concurenteie-
  • Evaluarea comportamentului utilizatorilor si imbunatatirea ratei de conversie prin folosirea unor expresii si cuvinte cheie de tip long tail
  • Avantajele unei pagini web/ magazin online optimizat

Printre avantajele unui site optimizat se numara imbunatatirea functionalitatii site-ului, a aspectului si structurii acestuia atat pentru versiunea mobila, cat si pentru cea de desktop. Aceste lucruri stimuleaza cresterea pozitiei in motoarele de cautare si aducerea multiplelor beneficii pentru afacerea ta. Alte avantaje ale optimizarii ar fi atragerea unui numar mai mare de vizitatori, structurarea informatiilor de pe site si marirea vitezei de incarcare a paginii

  • Strategii pentru optimizarea paginilor web

Primul pas pentru optimizarea site-ului tau este identificarea avantajelor si dezavantajelor paginii web sau a magazinului tau online, identificarea cuvintelor cheie si analiza competitiei, apoi crearea unei strategii SEO si implementarea ei pentru ca  pagina ta sa urce in fruntea rezultatelor in motoarele de cautare. Iata cateva sfaturi pentru o buna optimizare:

  • Incearca sa creezi descrieri unice – majoritatea magazinelor online folosesc descrierile clasice oferite de producatori. Pentru a determina utilizatorii sa cumpere produsele sau serviciile pe care le oferi incearca sa creezi descrieri unice si interesante pentru fiecare produs in parte
  • Foloseste cuvinte si expresii cheie – utilizatorii care stiu exact ce produs/serviciu cauta, tasteaza in motorul de cautare anumite cuvinte cheie, asa ca folosind in descrieri astfel de cuvinte, ai mai multe sanse ca pagina ta sa fie vizitata si oamenii sa iti cumpere produsul.
  • Fii atent la constructia site-ului – pentru ca uilizatorul sa aiba o experienta placuta in urma vizitarii site-ului tau, incearca sa organizezi produsele in categorii care sunt usor de cautat, de parcurs si de inteles.
  • Nu uita de review-urile de la clienti – paginile care au review-uri incorporate beneficiaza de o rata de conversie mai mare si incasari mai bune. Review-urile ofera potentialilor clienti incredere in cumpararea produselor. Totodata, site-urile care au un continut unic, nou, sunt actualizate frecvent si au review-uri de la clienti, sunt automat pozitionate mai sus in motoarele de cautare.
  • Asigura o viteza buna de incarcare a site-ului – acesta este un aspect foarte important deoarece daca site-ul se incarca greu, vizitatorii se vor plictisi si vor iesi repede de pe el. Fii atent la viteza de incarcare a site-ului tau atat pentru versiunea de desktop, cat si pentru versiunea mobila.
  • Nu te limita doar la pagina web – insereaza butoane pentru conturi Facebook, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn, astfel incat actualii si potentialii clienti sa poata face schimb de informatii despre produsele/serviciile pe care le oferi.
  • Include imagini ale produselor – posibilitatea ca vizitatorii sa cumpere anumite produse creste atunci cand adaugi imagini de calitate care vor genera un impact pozitiv, dar incearca sa nu exagerezi cu numarul imaginilor ca sa nu afectezi in mod negativ viteza de incarcare a site-ului.
  • Scrie meta descrieri importante – daca folosesti meta descrieri unice si atragatoare care sa includa cuvinte cheie, pagina ta are mai multe sanse sa fie vizitata. Meta descrierile sunt primele lucruri pe care le vede vizitatorul care iti gaseste pagina in motorul de cautare, asa ca fii atent si creaza o prima impresie buna.

Optimizarea paginii web si a magazinelor online este un proces continuu care trebuie sa se realizeze in mod frecvent. Identifica erorile, fa o analiza periodica a site-ului, incearca sa adaugi cuvinte cheie noi si de actualitate, analizeaza competitia si incearca sa pozitionezi site-ul cat mai sus in motoarele de cautare. Ofera vizitatorilor paginii tale o experienta placuta si adauga mereu continut unic si proaspat.

Daca insa nu reusiti sa puneti in practica aceste sfaturi, specialistii de la FiberIT va stau la dispozitie cu cele mai noi si inovative servicii de publicitate si optimizare seo pentru site-urile voastre. Ai acum servicii IT complete pentru afaceri doar accesand https://www.fiberit.ro

Comentarii