2. DREPTUL DE PARTICIPARE
Concursul este organizat si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei. La acest concurs pot participa toate persoanele fizice cu rezidenta in Romania, mai putin angajatii sau colaboratorii societatilor grupului Ringier Romania ( Ringier Romania SRL, Editura Bauer Ringier SRL, Ringier Print SRL, Bauer Media SCS, etc) si ai companiilor implicate in desfasurarea promotiei, precum si rudele lor pana la gradul al patrulea inclusiv.
3. PERIOADA DE DESFASURARE
Concursul se desfasoara in perioada 01.11.2010 ora 00.00 pana la 30.11.2010 ora 23.59 inclusiv
4. MECANISMUL PROMOTIEI
Site-ul libertatea.ro pune la dispozitia utilizatorilor sai posibilitatea de a participa la un concurs in care acestia trebuie sa raspunda la o serie de intrebari. Organizatorul are dreptul de a descalifica din concurs si de a sterge din baza de date orice cont suspect de frauda fara a avea obligatia de a oferi vreun fel de explicatie.
Pentru a putea participa la concurs un utilizator trebuie sa:
Pasul 1: Intră pe pagina de Facebook Secom România şi află care este produsul lunii noiembrie.
Pasul 2: Pe pagina specială de concurs, completează numele produsului Secom pe care l-ai aflat pe Facebook şi răspunsul tău la întrebarea saptamanii
Pasul 3: Completează formularul şi cu datele personale şi motivaţiile cele mai convingătoare se premiază în fiecare zi de luni
Pasul 4: Trebuie sa fii prieten cu „Secom Romania” pe facebook.com
5. PREMII:
Este declarat castigator utilizatorul care a urmat toti cei 4 pasi si a raspuns cel mai corect din punct de vedere medical la intrebarile concursului.
Premiile se acorda pe baza copiei dupa un act de identitate si a unui proces verbal semnat intre Organizator si castigator in cel mult 6 saptamani de la anuntarea castigatorului pe site-ul www.libertatea.ro
Saptamanal se acorda 3 premii. In total 6 produse „System Well” si 6 produse „Alive!”
6. CONDITII DE VALIDARE
Pentru a participa la aceasta promotie, utilizatorul trebuie sa fie cetatean roman. Minorii vor primi premiul prin intermediul parintilor sau al tutorelui legal.
Dupa afisarea castigatorilor pe libertatea.ro si anuntarea acestora prin e-mail, utilizatorii au obligatia sa ne contacteze in termen de 14 zile calendaristice pentru a ne trimite datele necesare revendicarii premiului (copie dupa act de identitate)
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru e-mail-urile scrise gresit, pierdute sau alterate din vina unor terte parti, sau contactarea noastra dupa termenul de 14 zile de la comunicarea castigatorilor de catre organizatorul concursului.
Metodele de vot sunt verificate continuu pe intreaga perioada a concursului cat si la finalul acestuia. In cazul in care se constata nereguli, participantul este automat descalificat fara a fi anuntat in prealabil.
7. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
Persoanele care si-au comunicat datele personale sunt titulari ai urmatoarelor drepturi, conform Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date:
7.1. INFORMAREA PERSOANEI VIZATE
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul in care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza; existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile in care pot fi exercitate;
d) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinand seama de specificul prelucrarii.
7.2. DREPTUL DE ACCES LA DATE
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, in situatia in care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, impreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute in vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea intr-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existeta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile in care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a inainta plangere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus printr-o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. in cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
7.3. DREPTUL DE INTERVENTIE ASUPRA DATELOR
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, in special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept, persoana vizata va inainta operatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate in temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
7.4. DREPTUL DE OPOZITIE
Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata, prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
In vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus, persoana vizata va inainta operatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In cerere, solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
7. 5. DREPTUL DE A NU FI SUPUS UNEI DECIZII INDIVIDUALE
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competeta profesionala, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectandu-se celelalte garantii prevazute de prezenta lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, in urmatoarele situatii:
a) decizia este luata in cadrul incheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de incheiere sau de executare a contractului introdusa de persoana vizata sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
7.6. DREPTUL DE A SE ADRESA JUSTITIEI
Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege care le-au fost incalcate.
Orice persoana care a suferit un prejudiciu in urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia.
Instanta competenta este cea in a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul. Cererea de chemare in judecata este scutita de taxa de timbru.
8. FORTA MAJORA
8.1. Prin forta majora se intelege acel eveniment imprevizibil, insurmontabil, independent de vointa vreuneia din parti si intervenit ulterior demararii concursului si care pune, in mod obiectiv, organizatorul in imposibilitatea de a executa in mod corespunzator, in tot sau in parte, concursul.
8.2. Reprezinta caz de fota majora, fara a se limita la acestea si cu conditia ca acestea sa nu fie provocate sau favorizate de neglijenta partii care il invoca, evenimente precum: cutremure, incendii inundatii sau alte calamitati naturale, schimbari in reglementari ale legislatiei incidente, greve generale, miscari sociale, razboi etc.
9. INTRERUPEREA CONCURSULUI
Campania va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora, asa cum a fost definita in 8.2. sau printr-o decizie a organizatorului.