„Prima oară, când, la 23 de ani, m-am desărţit de tatăl Sarei, a doua oară când, după prima tentativă de afaceri, m-am trezit, într-o bună dimineaţă, fără nimic. Asociata mea mă lasase doar cu datorii. Atunci, am stat două săptămâni închisă în casă, întorcând problema pe toate feţele, analizând şi încercând să înţeleg ce greşisem. Cea mai importantă decizie pe care am luat-o a fost să fac totul singură. Şi m-am hotărât să schimb, să fac modă pentru bărbaţi. Am cercetat piaţa şi am observat că, într-un fel, bărbaţii erau neglijaţi. Mi-am fixat, iniţal, ca ţintă un mare brand pentru bărbaţi – Vakko.
Cei care, în neştiinţă de cauză, mă acuză de “turcisme” ar trebi să zie că acesta este un brand internaţional de lux, la care se ajunge greu. Eu am reuşit, după aproape un an, prin intermediul unei prietene care ştia pe cineva care, la rândul său, cunoştea pe cineva etc. În fine, când trebuia să am întâlnirea finală de la Bucureşti şi să prezint locaţia, pe care o închiriasem şi o renovasem special pentru acest eveniment, m-am trezit, dimineaţa, cu magazinul inundat! Culmea ghinionului! Noroc că managerii care veniseră au dat mai multă importanţă strategiei de afaceri decât acestui “detaliu” şi am putut încheia o înţelegere”, spune stilista.
CITEŞTE ŞI:
Adina Buzatu riscă puşcăria pentru o ţeapă de 100.000 € | EXCLUSIV