Karina Jianu, absolventă a U.N.A.T.C. „I.L. Caragiale” București, promoția 2024 (clasa prof. George Ivașcu), îi dă viață personajului principal, Ana Popa, despre care mărturisește că: “Îmi place foarte mult că Ana prinde încredere în ea și are mai mult curaj de la episod la episod, în ceea ce privește dorința ei de a căuta adevărul. Cea mai mare provocare pentru ea este să se lupte cu dilema constantă de a alege între familie sau iubire”.
:contrast(8):quality(75)/https://mediacdn.libertatea.ro/unsafe/870x0/smart/filters:format(webp):contrast(8):quality(75)/https://static4.libertatea.ro/wp-content/uploads/2025/01/karina-jianu-3.jpg)
Pe scenă încă din facultate, Karina a jucat în piese de teatru precum Double Fiesta (regia Andrea Gavriliu), Iubiri senile (regia Michele Modesto Casarin) sau Dreptate pentru un criminal, dar și în scurtmetraje (Blocada, Noaptea de vineri a Milenei) și lungmetrajul Hoții de subiecte, ce urmează să fie lansat, iar rolul din cel mai nou serial de la Antena 1 aduce pe micile ecrane o adevărată învingătoare care impresionează prin simplitatea ei: ”Ana este precum un trandafir care prinde curaj să înflorească”, povestește actrița.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_363b7a97f904381e7d261f8b0080ad93.jpg)
Despre similitudinile dintre personajul pe care îl interesează și ea, Karina consideră că există multe asemănări, însă, din punct de vedere al anumitor reacții, aceasta recunoaște că:
„Personajul mă obligă să nu ripostez în momente în care eu nu aș fi reacționat la fel”, continuând: “Cred că sunt multe momente în care publicul se poate regăsi în Ana. Încercările la care este supusă sunt unele întâlnite într-un fel sau altul, la fel cum este şi comportamentul unor oameni asupra ei”.
Scenariştii proiectului, Radu Grigore, Bianca Mina şi Raluca Mănescu, atacă o temă desprinsă din realitate, îmbrăcată în emoţiile unei tinere care îşi caută drumul într-o lume plină de secrete, condusă de bani, putere și decizii din trecut pe care mulţi le-ar dori îngropate în uitare.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_ff5a27ac3e35c77cbb425e155ee0e949.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_1051b1efde690e75c49452af8fae9d83.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_f8117b1b40a102d3d23a090437e4f472.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_30de2afa7279dced2838f7712b2dae5d.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_6e528199a27a86866865c36a195f577c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_6dcf0d14bc7ae9146711ded66bc2ca52.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_cab10a9e411d1aa0e2edfe0bd199b23a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_0989309369896861dfee9611fdc6d62e.jpg)