Reporterul Libertăţii a testat produsele primului fast-food care vinde mâncare autohtonă
Deşi fast-food-ul este un concept importat, se pare că un bucureştean a găsit soluţia de a-l transforma într-un produs 100% românesc, sub numele de Bucharest Fried Chicken (BFC). Denumirea nu este deloc întâmplătoare: localul imită, cu ingrediente pur autohtone, meniurile marca Kentuchy Fried Chicken( KFC). Aşadar, din curiozitate, am făcut o vizită în fast-food-ul din Piaţa Unirii, pentru a testa calitatea ofertei.
Pe lângă produsele clasice pe care le poţi găsi într-un loc în care se mănâncă “pe fugă” (cartofi prăjiţi, carne preparată în cele mai diverse moduri şi sosuri care îţi stimulează papilele gustative la maximum), Adrian Stănică, şeful de la BFC, a adus în faţa clienţilor şi câteva deserturi deosebite.
El vrea să-i uimească pe cei care îi calcă pragul localului cu ciocolata de casă şi cu tortul din mere, ambele deserturi preparate zilnic într-o patiserie din Bucureşti.
După degustarea bunătăţilor autohtone cu nume străin, verdictul e pozitiv: aripioarele crocante din producţie proprie au exact acelaşi gust ca şi cele de la producătorul american.
Spune-ţi părerea despre experimentul nostru!
Dacă vrei să ne spui ce crezi despre experimentul iniţiat de ziarul nostru sau, pur şi simplu, doreşti să faci comentarii despre produsele autohtone care se găsesc pe piaţă, contactează-ne la produsinromania@libertatea.ro. Aşteptăm la aceeaşi adresă de e-mail şi indicaţii utile despre locurile unde putem găsi astfel de produse, în ţară sau în Bucureşti.