Decizia a stârnit o serie de nemulțumiri și comentarii în spațiul public. Mai exact, în cadrul „Proiectului de hotărâre privind aprobarea delegării serviciului de întreținere, reparații curente și administrare a fondului imobiliar aflat în proprietatea Municipiului București și/sau administrarea Consiliului General al Municipiului București (domeniul privat al statului) către Compania Imobiliară București S.A. exista o anexă care prezenta un tabel ( vezi foto) în care erau prevăzute costuri foarte mari pentru eliberarea de duplicate sau copii ale unor documente. Primăria Municipiului București susține că totul a fost o eroare, iar anexa respectivă a fost retrasă.
“Anexa respectivă a fost retrasă, întrucât a fost vorba despre o eroare materială care, din păcate, nu a fost sesizată de persoanele care au prelucrat informațiile din cadrul proiectului de hotărâre; această eroare va fi corectată, conform legislației în vigoare. Mai mult decât atât, eroarea materială nu avea cum să producă efecte, pentru că, potrivit normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, la art. 18, alin 5 se prevede: „Costul serviciului de copiere va fi aprobat, respectiv actualizat prin actul administrativ al conducătorului autorității sau instituției publice centrale sau locale și nu poate depăși 0,05% din salariul minim pe economie calculat per pagina””, se arată într-un comunicat transmis de municipalitate.
CITEȘTE ȘI:
ANALIZĂ | Gaură de peste 5 miliarde de lei la buget după primele două luni. ”Revoluția fiscală” nu e de ajuns, anul trecut eram pe plus. Economiștii sunt deja îngrijorați
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro