Cercetarea arată care sunt principalele caracteristici culturale ale angajaților români, din perspectiva managerilor.
Lipsa de implicare (66,4 %), neasumarea responsabilităților (64,5 %), bârfele și scenaritele (48,2 %), teama de a întreba pentru a nu fi luat de prost (40,9 %), teama de greșeală (38,2 %) și boala de a fi șef (33,6 %) sunt principalele caracteristici pe care managerii din România le-au identificat pentru angajații pe care îi coordonează.
Liderii se așteaptă ca subordonații lor să fie buni muncitori în echipă (42,7 %), să comunice eficient (29,1 %), să fie integri și corecți (27,3 %) dar și să dea dovadă de ambiție, perseverență și determinare (24,5 %).
Un manager român lucrează în medie, săptămânal, 46,91 ore, 10 % dintre ei ajungând să lucreze chiar peste 60 de ore săptămânal.
Result studiu cum gandesc managerii romani 2009-2011
View more presentations from cristina_result