De Cătălin Tolontan,

Pe 17 februarie 2020, Digi 24 avea o audiență medie a zilei de 0,4% rating, pe publicul all urban. Ieri, același canal înregistra 1,3% rating pe același public.

Pe publicul comercial, în segmentul de vârstă 18-49, creșterea Digi 24 este și mai mare, o multiplicare cu 4! De la 0,3 acum o lună la 1,3 în ziua de ieri.

Și celelalte canale de știri și-au mărit audiența, Antena 3 și-a dublat-o pe publicul 18-49, ca și B1TV și Realitatea. România TV e aproape la aceeași audiență, comparând cele două zile. 

Podiumul posturilor de știri ieri, 17 martie, a fost: 

  1. Antena 3 – 1,8%
  2. România TV 1,6%
  3. Digi 24 1,3%

Dacă ne referim la toate posturile, generalistele păstrează în continuare un avans mare, maximul zilelor fiind atins, în general, de către buletinul de știri al ProTV.

Citeşte şi:

Jurnalul incredibil al unei românce din Franța: “Într-o săptămână am trecut de la seri dansante la izolare. Suntem recunoscători ziariștilor că ne țineți conectați”

Bolnavii de cancer, externați din spitale și trimiși acasă, speriați și fără soluții. Manager: „Nu îi putem expune la infectarea cu coronavirus”

Temperatura la care noul coronavirus poate muri în doar câteva minute, în condiții de laborator
GSP.RO

Temperatura la care noul coronavirus poate muri în doar câteva minute, în condiții de laborator

Horoscop 6 aprilie 2020. Leii pot deveni ușor un exemplu pentru cei din jur
HOROSCOP

Horoscop 6 aprilie 2020. Leii pot deveni ușor un exemplu pentru cei din jur