Modelele cu tracțiune integrală distribuie puterea simultan către cele patru roți ale mașinii, îmbunătățind aderența și stabilitatea. Mai mult, mașinile cu tracțiune integrală sunt în general mai scumpe, Scotty încurajând doar anumiți șoferi să opteze pentru aceste mașini, potrivit Express.

„Astăzi vă voi ajuta să decideți dacă ar trebui să alegeți un vehicul cu tracțiune integrală, tracțiune pe toate roțile sau tracțiune pe două roți”, a spus mecanicul într-un videoclip publicat pe YouTube.

Pe lângă faptul că sunt mai scumpe, aceste mașini consumă și mai mult combustibil.

„În acest caz, ar trebui să vă gândiți dacă chiar aveți nevoie de ea. Dacă nu tractați nimic și conduceți doar pe drumuri normale, probabil că nu trebuie să-ți irosești banii pe tracțiunea integrală”, a afirmat el.

Titlul videoclipului încuraja șoferii să „nu mai cumpere aceste vehicule” dacă nu erau siguri că vor avea nevoie de astfel de mașini. Pe lângă costurile inițiale mai mari, mașinile cu tracțiune integrală tind să aibă sisteme de propulsie mai complexe, ceea ce ar putea crește costurile de întreținere în comparație cu alte vehicule de pe piață.

Mașinile cu tracțiune integrală tind să aibă un consum mai mare de combustibil, iar anvelopele se pot uza puțin mai repede. Unul dintre avantajele majore ale tracțiunii integrale este aderența mai bună în condiții de iarnă, cum ar fi zăpada și gheața. 

Amintim că un mecanic auto a enumerat cele trei obiecte obligatorii din mașină pentru orice șofer. În fiecare sezon, unii conducători auto rămân fără mașină în timpul vacanței, din cauza defecțiunilor.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.