Modelele Suzuki şi-au câştigat reputaţia de maşini foarte plăcute la condus, datorită caracteristicilor dinamice. Iar în cazul Noului Suzuki Swift Sport această caracteristică a fost prioritatea inginerilor japonezi.
Direcţia precisă, agilitatea rezultată din masa proprie redusă şi setările speciale ale suspensiilor, precum şi motorul cu un bun raport consum/performanţe converg spre a oferi modelului Swift Sport statutul de etalon în rândul citadinelor cu veleităţi sportive.
Cu o asemenea carte de vizită, noul Suzuki Swift Sport a fost o alegere naturală pentru postul de Safety Car oficial al primei etape din Campionatul Naţional de Drift al României (CNDR). Spectacolul motorizat va fi găzduit în Piaţa Constituţiei din Bucureşti şi va reuni în intervalul 7-8 aprilie 2012 cei mai buni piloţi de drift din România în cadrul primei etape a CNDR din sezonul 2012.
Sportiv veritabil
Noul Swift Sport este un automobil foarte eficient, care consumă în medie doar 6,4 litri de combustibil la fiecare 100 km şi emite doar 147 g CO2/km. Astfel, împreună cu manevrabilitatea tipică Suzuki, avem de a face cu o citadină foarte raţională şi plăcută la condus.
Însă Swift Sport are în comun cu maşinile de competiţie reglaje speciale care i-au permis atingerea unor standarde de dinamism foarte apreciate. Desigur, maşinile de competiţie sunt modificate pentru a rezista unor solicitări extreme, caracteristice manevrelor de drift. Dar emblema Sport , spoilerele cu prize de aer largi, eleronul montat în continuarea plafonului, jantele de 17 inci din aliaj cu aluminiu sau timbrul impunător al evacuării nu sunt artificii de imagine. Inginerii Suzuki au perfecţionat reglaje sportive pentru suspensii, sistemul de direcţie şi cutia de viteze manuală cu şase trepte. Rezultatul este un comportament realmente sportiv, comunicativ cu şoferul şi foarte agil.
Comportamentul sportiv este mai accentuat la noua generaţie Swift Sport şi mulţumită evoluţiei motorului. Propulsorul M16A de 1,6 litri este derivat din propulsorul generaţiei anterioare. Însă beneficiază de un sistem de distribuţie variabilă care a crescut puterea şi cuplul la 136 CP, respectiv 160 Nm.