MENIU CAUTĂ
20 Iul. 2018 15:44

(P) Primul parc comercial din România trece în on-line

Distribuie

Primul parc comercial specializat în produse alimentare și non-alimentare din România, Expo Market Doraly, anunţă intrarea în on-line. 550 de importatori, producători și distribuitori, chiriași ai spațiilor centrului comercial din comuna Afumați, urmează şă-şi comercializeze produsele pe o platformă on-line dedicată.

Lansată la finalul lunii aprilie a acestui an, platforma doraly.ro expune deja 126 de comercianți, care vând, pe rafturile virtuale, peste 16.000 de produse electrice și de iluminat, articole pentru casă și grădină, bricolaj, scule, unelte și decorațiuni. Gama de articole se extinde însă în fiecare zi, iar platforma va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse, transmit reprezentanţii companiei, printr-un comunicat de presă.

Am adaptat doraly.ro nevoilor specifice ale chiriașilor din spațiile Doraly, astfel încât fiecare comerciant să aibă șansa să-și crească vânzările, prin acest nou canal digital, fără să facă eforturi. Le punem la dispoziție, dincolo de platforma online funcțională, un serviciu propriu de asistență a clienților, o structură logistică care facilitează o singură expediție, chiar și atunci când clientul comandă de la mai mulți comercianți simultan și spații de depozitare pentru crearea stocurilor-tampon, care le permit fluidizarea procesului de vânzare', susține Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Cifra de afaceri totală a firmelor care își desfășoară activitatea în spațiile comerciale din Expo Market Doraly și se pregătesc să-și vândă produsele și pe internet însumează peste 780 de milioane de euro, în creștere cu 8,5% față de anul precedent.

Potrivit reprezentanţilor companiei, creșterea a fost generată în special de deschiderea mai multor magazine în sistem cash & carry, cum ar fi pavilionul X3, specializat în produse alimentare și băuturi. În 2017, segmentul cash & carry din cadrul Doraly a înregistrat o creștere de 38% a cifrei de afaceri, semnificativ mai importantă decât media generală a parcului comercial.

De altfel, de la începutul anului trecut, suprafața totală a spațiilor de acest tip din cadrul complexului a crescut cu 132%, până la 25.000 de metri pătrați, cât ocupă în prezent. Prin urmare, în primul semestru al anului 2019, reprezentanții Doraly își propun deschiderea a două noi pavilioane în segmental cash & carry, în zona cea mai vizitată, cu acces direct din DN2.

Cele 31 de pavilioane ale Doraly sunt vizitate în fiecare an de peste 3 milioane de clienți, persoane fizice și revânzători. Oficialii companiei se așteaptă însă la creșterea numărului de vizitatori, datorită repoziționării parcului comercial către comerțul de tip cash&carry și retail.

Loading...
Comentarii