Incepand cu data de 2 octombrie 2006, Posta Romana va prelungi programul de lucru intr-un numar de 31 de oficii postale informatizate din intreaga tara.
Aici, clientii vor avea acces la toate serviciile oferite de companie, de luni pana vineri, intre orele 06.00-22.00, iar sambata intre orele 08.00-18.00. “Prin extinderea programului de lucru cu publicul, Posta Romana vine in intampinarea nevoilor clientilor”, ne-a spus Dan Mihai Toader, directorul general al companiei. Informatii suplimentare despre oficiile postale cu program prelungit, precum si despre serviciile oferite de acestea pot fi obtinute on-line, accesand site-ul www.posta-romana.ro sau telefonic, apeland serviciul de relatii cu clientii INFOPOST la numarul de telefon cu tarif normal 9393 pentru Bucuresti sau 021/9393111 pentru celelalte localitati din tara. Orasele in care acest serviciu va functiona sunt: Bucuresti, Ploiesti, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Bacau, Iasi, Galati si Constanta.
In momentul de fata Posta Romana livreaza corespondenta la peste 7.500.000 de adrese si ofera clientilor, pe langa serviciile traditionale, servicii bazate pe cele mai noi tehnologii, care asigura transmiterea securizata a banilor, incasarea facturilor la utilitati, prestarea serviciilor bancare si chiar transmiterea de mesaje de la casute de e-mail la adrese postale.