MENIU CAUTĂ

(Publicitate) Cele mai bune motive care te vor determina sa soliciti servicii de marketing olfactiv

Distribuie

Domeniul afacerilor este in plina floare in Romania: din ce in ce mai multe companii aleg sa-si deschida birouri in tara, datorita fortei de munca existente, dar si datorita faptului ca au posibilitatea sa contureze pentru angajati un mediu de lucru placut si util, pe baza caruia rezultatele sa fie cele dorite. In acest sens, angajatorii au inteles ca pentru a avea parte de personal plin de entuziasm si clienti multumiti, trebuie sa acorde o atentie sporita felului in care isi organizeaza spatiile fizice, atat din punct de vedere al modului in care le mobileaza, cat si din punct de vedere olfactiv.

Strategia de marketing olfactiv isi face simtita prezenta din ce in ce mai mult pe piata din Romania, reprezentand una dintre modalitatile in care se pot atrage angajati fericiti, dar si clienti carora sa le faca placere sa participe la sedinte importante, in cadrul carora sa discute si sa incheie afaceri importante.

Ce este strategia de marketing olfactiv?

Strategia de marketing olfactiv este un instrument nou si modern pe care marile companii il folosesc pentru a-si atrage clientii, dar si pentru a-i face sa ramana mai multa vreme in parteneriate de afaceri stabile. De asemenea, cu ajutorul unor odorizante profesionale, care ofera aerului un miros placut, proaspat si revigorant, experientele si perceptiile clientilor pot fi impactate inca de la primii pasi ai acestora intr-o companie. Ulterior, datorita acestui aspect si cu ajutorul unor angajati capabili, dornici sa exceleze la locul de munca, vanzarile pot creste extrem de mult.

Psihologii sustin chiar si faptul ca datorita unui parfum placut, in timpul sedintelor se pot crea legaturi importante la nivel emotional, legaturi datorita carora clientii sa fie mult mai atrasi de incheierea unui contract cu o anumita firma, in detrimentul alteia. Mai mult, strategia de marketing olfactiv joaca un rol foarte important pentru cresterea productivitatii personalului, ajutand la imbunatatirea nivelului de concentrare, a claritatii mentale, dar si la reducerea stresului.

Timpul petrecut intr-un magazin poate spori considerabil datorita unui odorizant camera profesional.

Un exemplu concret care indica faptul ca strategia de marketing olfactiv da roade este acela in care oamenii merg la cumparaturi. S-a dovedit faptul ca toti clientii sunt mult mai atrasi de locurile in care miroase bine datorita prezentei unui odorizant de camera decat de locurile in care aerul este anost si inchis. Practic, femeile si barbatii sunt atrasi de mirosurile placute, ajungand sa cumpere mai mult decat isi propusesera, chiar fara sa-si dea seama. Este vorba despre una dintre cele mai bune modalitati prin care vanzatorii se pot promova singuri cu ajutorul unui truc simplu. Tot ce trebuie sa faca este sa aleaga un dispozitiv de calitate pentru dispensarea parfumului si sa opteze pentru o aroma care sa fie agreata la nivel general de catre clienti.

Pentru achizitionarea celor mai bune odorizante, angajatorii trebuie sa aiba in vedere spatiul pe care il au la dispozitie, tipul de afacere desfasurata, dar si aromele care sunt acceptate si placute de cei mai multi dintre oameni.

Comentarii