De Mihai Niculescu,

UPDATE 18:50: Laura Codruța Kovesi a depus o plângere la compania aeriană Wizz Air pentru a primi despăgubiri, având în vedere că zborul din Belgia spre Cluj Napoca a avut o întârziere de peste 20 de ore. Procurorul-șef european a povestit că a rămas blocat în aeroportul din Liege, alături de cei 181 de pasageri, printre care copii și oameni bolnavi, conform Hotnews.

„Bine că am ajuns acasă. Am stat peste 20 de ore. Am fost în aeroport de ieri de la ora 14.00. După ce au făcut check-in-ul ne-au anunțat că avionul are 3 ore întârziere, apoi au anunțat altă întârziere de două ore și jumătate. Pe la ora 22.00 ne-au anunțat că trebuie să ne mutăm într-un alt aeroport și am fost mutați la Liege. Din nou check-in, din nou control bagaje. Ne-au dus într-un terminal mai izolat și ne-au spus că s-a anulat zborul. Asta în jurul orei 2.00 noaptea”, a precizat Kovesi, conform sursei citate.

Fostul procuror-șef al DNA a precizat că a depus o plângere pentru a primi despăgubiri din partea companiei aeriene.

„Aștept să văd reacția companiei privind sesizarea pe care am depus-o”, a spus Kovesi.

Călătorii unei companii low-cost urmau să ajungă din Belgia la Cluj-Napoca, dar sunt blocați de joi seară pe aeroportul din Liege, transmite Digi24.

Laura Codruța Kovesi este și ea în această situație și a explicat ce s-a îmntțmplat, potrivit G4Media.

Șeful Consiliului județean Brasov, politicianul PNL Veștea, fotografie alături de interlopul urmărit internațional, care își arată mușchii
Recomandări

„Am ales acest zbor pentru că era cel mai aproape de casă, am dorit să fiu de sărbători cu familia.

După ce am făcut check in ieri la ora 14 pe aereoportul Charleroi, a fost afișat faptul că avionul va avea întârziere de 3 ore. Apoi au anuntat o alta întârziere de înca 3 ore. Majoritatea pasagerilor au sunat la Wizzair, dar nimeni nu a răspuns și din aeroport ni s-a comunicat doar ca sunt „probleme operationale”

Am fost mutati la ora 22 pe aeroportul din Liege unde ni s a spus ca von pleca in jurul orei 1, dar apoi au anuntat ca s-a anulat cursa.

Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspus nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant.

În jurul orei 2 noaptea, reprezentanții aeroportului ne-au anuntat că vor căuta cazare la hotel, însa plata hotelului nu era asigurata de companie, fiecare pasager urmând sa iși plătească cazarea.

Tolo: Cei în fața cărora mă înclin
Recomandări

Majoritatea pasagerilor au decis să ramâna în aeroport, întrucât la prima oră trebuia să fim iar în aeroport. În cele 13 ore petrecute în cele două aeroporturi, am făcut check în de 2 ori și ne au verificat bagajele de 2 ori , ultimul control durând peste 2 ore.

Procurorul-șef european s-a implicat personal în găsirea unei soluții

„Am decis să ramân cu ceilalti pasageri și să încercăm împreună să facem demersuri la compania aeriană și aeroport pentru a lămuri situația noastră.

Am fost contactați de consulatul României, de doamna Ecaterina Constantinescu. Ne-a spus că a contactat autoritătile din Liege, aeroportul, Politia și că a încercat să ajute și să ofere asistență” a precizat Kovesi.

Au primit apă și sendvișuri foarte târziu

Unul din pasagerii blocați a explicat că nu li s-a comunicat nimic de la compania Wizz Air, și au primit foarte târziu apă și mâncare.

„Noi, cam toți, am ajuns în jurul orei 13:00 în aeroportul din Charleroi. Nu s-a știut nimic. Am primit un e-mail că vom avea o întârziere de 30 de aminute, apoi 3 ore, apoi alte 30 de minute și apoi am urcat în autocar, ne-am îmbarcat iar că să mergem la Liege. La Liege ne-am pus frumos pe scaun după care ni s-a spus că avionul nu mai decolează. Noi nu știm nimic de la nimeni. Nu știm dacă vom pleca astăzi la ora 11:00.

Cazul fetei omorâte. Reţeaua de traficanţi de carne vie demantelată în Elveţia a fost eliberată de magistraţii români. Dosarul e de trei ani la DIICOT!
Recomandări

La ora 00:00 am ajuns la Liege. Nu ne-a contactat niciun reprezentant al companiei până în momentul de față. Am primit apă, iar astăzi (n.r. vineri) la ora 8 au venit cu niște sandwich-uri, iar apă ne-a venit la 5 dimineața. Noi cu copii mici după noi. A fost inuman din partea celor de la Wizz Air și nu putem să îi contactăm. Vrem doar să ajungem astăzi, nici nu ne mai interesează pe ce aeroport” a spus românul, potivit sursei citate.

Români blocați în Belgia, pe aeroportul din Liege. Cursa lor a fost anulată

Consulul României în Belgia s-a implicat în această situație, dar românii se tem că nu vor pleca de acolo prea curând.

„Doamna consul ne-a spus că la 11:00 are promisiunea că vine un echipaj din Charleroi și vom ajunge astăzi în România. Dar, vă repet, nu avem nimic confirmat că vom pleca astăzi la ora 11:00 din Liege. Am înțeles că a fost ceață la Cluj, atât. Și că pasagerii de la Cluj au fost duși la Sibiu. Nimeni nu ne spune nimic. Noi estimăm că suntem 180 de persoane.”

Pasagerii au spus că au fost anunțați abia la 2 noaptea că le-a fost anulată cursa. Noua cursă este programată să decoleze în jurul orei 11.30.

Citeşte şi:

Cum a crescut Georgiana, fata victimei de la Perla, cu gândul că asasinul mamei ei va scăpa din închisoare. El beneficiază de recursul compensatoriu! „Sistemul e mai orientat către criminali…”

Aproape o jumătate de milion de copii români sub 14 ani cresc în afara României, în UE. Diaspora a trimis acasă în 2018 echivalentul bugetului Apărării!

Contractorul cuprului românesc Wang Yan, din cazul de trafic de minore Shanghai, a pierdut în prima instanță în procesul în care i-a cerut 5 milioane de euro jurnalistului Cătălin Tolontan!

Anamaria Prodan încheie „telenovela” rupturii de Laurențiu Reghecampf: „Eram divorțată de doi ani și locuiam în aceeași casă”