Băuturile dulci cresc riscul de cancer de pancreas

Consumul a două sticle de băuturi dulci pe săptămână sporeşte riscul de dezvoltare a cancerului pancreatic, anunţă Mediafax

Un studiu a indicat că băuturile dulci sporesc riscul dezvoltării cancerului de pancreas din cauza cantităţii mare de zahăr în sânge.

Participanţii la studiu consumau cel puţin două sticle de băuturi dulci pe săptămână, fiind în mare parte bărbaţi tineri, care aveau o viaţă sedentară, consumau alcool şi mâncau alimente bogate în calorii.

"Presupunem că zahărul este vinovatul principal, însă nu putem să o dovedim cu certitudine", a spus Mark Pereira, cercetător la Universitatea Minnesota din Statele Unite, unul dintre cei care au participat la realizarea studiului.

Cancerul pancreatic are cea mai rapidă evoluţie dintre toate tipurile de cancer, mai puţin de 5% dintre pacienţi adulţi au reuşit să mai trăiască cinci ani de la diagnosticare.

Votează articolul!

micapublicitate.ro
 
ziare powered by Distinct New Media