MENIU CAUTĂ
05 Noi. 2018 14:01

Vânzările Dacia au scăzut în Germania, în luna octombrie. Ce mărci auto au preferat nemții

Distribuie

Vânzările de autoturisme în Germania au scăzut, în luna octombrie, cu 7,4%, la 252.628 unităţi, iar Dacia a raportat un declin de 14,7%, la 3.612 de vehicule, conform datelor Autorităţii Federale din domeniul Transporturilor (KBA), transmite Agerpres, care citează Automotive News Europe.

De altfel, Dacia nu mai are căutare în Europa. Vânzările au înregistrat deja primele scăderi din 2018. Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) a publicat miercuri, 16 octombrie, o statistică a vânzărilor de autoturime Dacia, pentru luna trecută. Datele sunt valabile pentru ţările Uniunii Europene şi cele membre ale Asociaţiei Europene a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.

În septembrie, noile proceduri mai stricte de testare a poluării (WLTP) au afectat vânzările auto pe cea mai mare piaţă auto din Europa, înregistrându-se un declin de 31%, transmite Agerpres, care citează Automotive News Europe. Producătorii trebuie să îşi testeze vehiculele utilizând WLTP, înainte ca acestea să fie puse în vânzare.

Noua procedură armonizată la nivel mondial de testare a vehiculelor uşoare (WLTP), bazată pe date obţinute în condiţii reale de drum, a generat – însă – emisii mai mari de dioxid de carbon pentru anumite vehicule, întârziind certificarea oficială şi vânzările. Toţi

Cel mai semnificativ declin, printre brandurile germane, l-a înregistrat Porsche, cu 74%, urmat de Audi, cu 64%, în timp ce Volkswagen a raportat un recul de 19%. Dar performanţe slabe au avut și Renault sau Nissan, cu scăderi de 37%, respectiv 52%.

În schimb, Câştigătorii din octombrie au inclus BMW (cu un avans de 26%), Mini (20%), Mercedes-Benz (19%), Smart (23%), Volvo (21%) şi Ford (5%).

În primele zece luni din acest an, vânzările de autoturisme noi pe cea mai mare piaţă auto din Europa au crescut cu 1,4%, la 2,92 milioane de unităţi, în timp ce Dacia a raportat un avans de 20,1%, la 62.371 vehicule.

Brandurile Volkswagen şi BMW au raportat un avans al vânzărilor de 4,4% şi, respectiv, 0,3%, în perioada ianuarie-octombrie 2018, în timp ce livrările Renault şi Ford au înregistrat un avans de 1,5% şi, respectiv, 3,5%. Mercedes şi Nissan au raportat declin de 4,6%, respectiv de 23,2% în primele zece luni din acest an.

Totuși, o mare companie auto europeană pregătește concedieri masive, iar zeci de mii de angajați se află în pericol.


Citește și… Horațiu Mălăele, destăinuiri în revista VIVA! „Am intrat într-un nămol cu implicații politice, după care a urmat exmatricularea”


 

Urmareste cel mai nou VIDEO incarcat pe libertatea.ro
Horoscop, marți, 13 noiembrie 2018
Loading...
Comentarii