Sexoasa blondă a fost foarte încântată de noua experienţă prin care a trecut zilele trecute, după ce s-a ridicat la cer de pe Aerodromul Clinceni de lângă Bucureşti. „Mi-a plăcut foarte mult. Mă aşteptam să fie mult mai rău. Tremur din toate încheieturile, dar nu neapărat de teamă”, a mărturisit prezentatoarea tv în momentul în care aparatul a aterizat.
Întrebată dacă ar mai repeta experienţa, Roxana Ionescu a declarat că ar zbura oricând, însă a refuzat cu fermitate propunerea comandorului de a o învăţa să sară cu paraşuta.
TOP GUN în variantă românească! Roxana Ionescu, senzaţii extreme în aer! FOTO
Ce nu ştie blonda este faptul că în urmă cu doi ani, Gelu Vasile Frunză, om de afaceri, care este şi instructor de pilotaj, a aterizat cu doar două roţi din trei, cu acelaşi aparat cu care plimbat-o şi pe Roxana. Pilotul a survolat atunci aerodromul timp de trei ore, pentru a consuma combustibilul.
În timpul decolării, avionul de mici dimensiuni, model Zephyr, cu indicativul YR – 5083 a rămas fără roata din stânga. În aeronavă se mai afla şi o elevă a pilotului Gelu Frunză. Acesta a fost nevoit să survoleze aerodromul de la Clinceni aproape trei ore, pentru a consuma combustibilul şi a evita astfel producerea unui incendiu.
După 7 încercări de aterizare, Frunză şi-a luat inima în dinţi şi „a muşcat” din pănt. Aeronava s-a comportat extrem de bine, iar vântul din faţă l-a ajutat pe pilot să nu se aşeze cu viteză pe teren. Surse din aviaţie ne-au declarat atunci că pe Aerodromul de la Clinceni ar fi fost câteva obstacole (gropi sau dâmburi) care ar fi dus la ruperea acelei roţi în momentul decolării avionului.