Indiferent dacă vorbim despre produse pentru hoteluri, precum cosmetice hoteliere, prosoape și halate pentru hotel, inițiativa de a oferi servicii de calitate este întotdeauna apreciată de cei care se cazează. Aceste mici detalii pot face diferența pe termen lung, deoarece persoanele care au avut o experiență plăcută cu un anumit hotel sau cu un hotel care aparține unui lanț mai mare HoReCa, cu siguranță se va întoarce și a doua oară.
Niciodată nu trebuie subestimată impresia pe care o lasă produsele de calitate folosite în spațiul hotelier, fie că vorbim despre un halat calitativ, un prosop delicat la atingere, cosmeticele profesionale pentru îngrijirea pielii și duș sau chiar o pereche confortabilă de papuci pentru hotel. Toate acestea cântăresc mult în ochii oaspeților care se cazează la hotel.
Miciile gesturi, împreună cu o curățenie și igienă perfecte, pot schimba într-adevăr imaginea hotelului, însă și atitudinea angajaților are un rol important. Un hotel care nu a mai fost renovat de-a lungul anilor și care își arată vârsta nu este foarte atrăgător pentru oaspeți. O investiție în mobilier nou, reîmprospătarea pereților cu lavabil și produsele calitative sunt necesare pentru păstrarea unei imagini impecabile.
Mai mult decât atât, oferirea unui customer service excelent, dublat de un răspuns prompt prentru rezolvarea oricărei situații sau probleme sunt factori care fidelizează clienții, știind că aceștia se pot baza pe suportul personalului.
Atunci când o persoană călătorește în interes de afaceri, camera de hotel devine foarte importantă. Aceasta ar trebui să dispună de o zonă de lucru plăcută și desigur, de conectivitate la internet wireless. În plus, un televizor cu ecran mare, un ibric de cafea și alte facilități precum un mini frigider, vor fi apreciate de toți oaspeții. De asemenea, pentru călătoriile de muncă, majoritatea oaspeților își doresc să călătorească cu un bagaj cât mai mic și de aceea, este esențial să știe că se pot baza pe consumabilele și cosmeticele hoteliere oferite, fără să fie nevoie să plece de acasă cu șampon, gel de duș, săpun, cremă de față, balsam sau mască de păr, uscător de păr, kit-uri dentare sau de bărbierit și multe alte elemente, care ar trebui să fie puse la dispoziția clienților în camera de hotel.
Atunci când îți însușești responsabilitatea de a oferi servicii hoteliere calitative, trebuie să ai în vedere o gamă largă de produse pentru hoteluri pe care să le pui la dispoziție oaspeților, precum halate, creme de corp, săpun lichid și alte accesorii. Astfel, clienții vor avea încredere în serviciile oferite, vor reveni și vor recomanda cu drag locația.