De Ciprian Iana,

Astfel, fanii ”șepcilor roșii” au transmis, marți, un mesaj de unitate în fața pandemiei de Covid-19, anunțând că au schimbat sloganul ”Mamă, te iubesc, dar nu ca pe U” cu ”U, te iubesc, dar acum mai mult pe mama!”.
F

”Ţinem la valorile noastre, la tot ce am creat noi şi cei dinaintea noastră în ultima sută de ani, la sloganurile şi ideile noastre.

Azi, în vremurile în care trebuie să fim uniţi cu toţii şi să avem grijă de cei de lângă noi, modificăm unul dintre sloganurile noastre de căpătâi şi vă spunem aşa: , te iubesc, dar ACUM mai mult pe mama! Stăm acasă! Aveţi grijă de voi, de părinţi, de bunici, de cei vulnerabili. Numai !”, au a fost mesajul transmis de susținătorii formației Universitatea Cluj-Napoca.

Celebrul slogan ”mamă, te iubesc, dar nu ca pe U” a apărut imediat după Revoluția din 1989.

”A fost scris pe un gard al Hidroelectrica în apropierea stadionului Ion Moina (actuala Cluj Arena – n.r.) , vis-a-vis de terenul de zgură.

Cel care l-a scris atunci, Z., era un tânăr ce văzuse afară astfel de manifestări ale ataşamentului pentru echipă şi reuşise să cumpere  câteva spray-uri cu vopsea.

Făcea parte dintr-un grup de tifosi, aşa cum erau cunoscuţi la acea vreme în rândul amatorilor de fotbal, un curent preluat de la italieni, iar ei au lăsat prima amprentă în preajma stadionului prin ceva ce va deveni în scurt timp reprezentativ pentru toţi U-iştii”, au notat fanii Universităţii Cluj despre istoria sloganului, pe site-ul lor, numaiu.ro.

Citeşte şi:

Bătrână ucisă cu toporul pentru doi lei și o pereche de cercei, în Galați

Donație de 100.000 de euro pentru Institutul Naţional de Boli Infecţioase „Matei Balş”

Svetlana Horkina șochează: ”Coronavirusul e o pedeapsă divină împotriva Vestului pentru persecutarea Rusiei”