Odată cu startul noului sezon, Steaua Bucureşti va evolua la meciurile din deplasare în tricouri de culoare galbenă. Tricoul este în întregime de culoare galbenă şi are integrate culorile tradiţionale ale echipei Steaua, rosu şi albastru, pe guler şi pe manşetele mînecilor. Asemănarea culorilor noilor echipamente de deplasare ale echipei campioane este izbitoare cu cele ale echipei FC Petrolul Ploiești, care are ca și culori tradiționale galben și albastru.
De cealaltă parte, noul echipament pe care ”lupii galbeni” îl vor purta în meciurile de pe teren propriu are culorile tradiţionale, galben-albastru. Acestea vor fi asortate cu două variante de șort, unul galben și celălalt albastru, precum și două seturi de jambiere, unul de culoare galbenă și unul de culoare albastră. Pentru meciurile jucate în deplasare, jucătorii echipei Petrolul Ploiești, vor beneficia de un echipament complet de culoare negru-gri.
Și asemănările dintre cele două echipe nu se opresc aici. ”Vinovat” pentru toate aceste similitudini se face noul sponsor tehnic al Petrolului din acest sezon, firma de echipament sportiv Nike, același sponsor și al echipei campioane. După meciul de aseară din deplasare al Stelei cu echipa norvegiană Strømsgodset, încheiat cu victoria campionilor Romaniei, scor 1-0 (Iancu – 48) au apărut primele voci de la Ploiești care contestau asemănarea izbitoare a echipamentelor cu cele ale elevilor lui Răzvan Lucescu.
”Să vezi ce scandal fac acolo!”
La nici 24 de ore, pe o binecunoscută rețea de socializare, o fotografie din reprezentanța de la Ploiești a sponsorului tehnic a celor două echipe devenea virală și atrăgea critici dure din partea fanilor ”lupilor galbeni: ”O idee mai aparte de marketing în AFI Ploiești – Nike-um așa ceva! ”; ”De parcă nu au culorile lor… trebuie să ni le strice pe ale noastre…” ; ”După 12 mă duc să-mi iau un tricou de acolo, să vezi ce scandal fac acolo!”, sunt doar câteva din mesajele fanilor petroliști care însoțesc fotografia cu pricina.
Cu siguranță, această gafă a managerului de magazin nu va trece neobservată, iar fanii Petrolului vor lua cu asalt reprezentanța, pentru a cere lămuriri cu privire la politica de marketing a noului sponsor tehnic. De menționat că la semnarea noului parteneriat a clubului prahovean cu firma de echipament sportiv, reprezentanții concernului american au golit rafturile cu echipamentele și însemnele echipei Steaua București, pentru a evita un eventual conflict care putea să strice lansarea evenimentului.
La fix o lună de la evenimentul cu pricina, oficialii magazinului s-au răzgândit și, în reprezentanță alături de echipementele Petrolului, tronează la loc de cinste (pe manechin) echipamentul de deplasare (galben fosforescent) al Stelei. Ce se va întâmpla, râmâne de văzut, cert este că suporterii ”găzarilor” nu vor să înghită afrontul și sunt puși pe scandal!
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!