VW nu a urmat calea pe care s-au inscris Ford, Opel sau Mazda si nu a crescut exagerat dimensiunile noului Golf, care ramane o compacta veritabila in ceea ce priveste gabaritul. Lungimea totala de 4.255 mm a crescut mai putin (plus 56 mm) decat a crescut ampatamentul, care a ajuns la 2.637 mm (plus 59 mm). Pozitia de condus este confortabila si sportiva. Se sta jos in scaunele excelent configurate de la echiparea Highline, iar plajele de reglaj ale volanului si scaunului sunt ample. In spate, spatiul la genunchi este generos, bancheta este bine profilata, iar vizibilitatea spre spate este excelenta.
Noua distributie a maselor si greutatea mai usoara confera o agilitate mai buna si diminueaza drastic efectul subvirator. Iar noua directie progresiva, mai grea, cu feedback foarte bun contribuie la placerea condusului. Are noul Golf suficiente argumente pentru a ramane liderul clasei? Afla aici primele impresii de la volan!