Compania Apple este lidera topului plasamentelor de produs în filme, după ce iPad, iPod, iPhone şi alte gadgeturi au apărut în 30 % dintre filmele de marcă apărute în 2010, anunţă agenţia Reuters, citată de Yahoo News.
Printre filmele cunoscute în care Apple a avut parte de promovare prin plasarea de produse se numără „Kick Ass”, „The Other Guys” şi „Toy Story 3”. Compania condusă de Steve Jobs a fost urmată în acest top de Chevrolet, Ford şi Nike. Apple câştigase acelaşi titlu şi cu un an în urmă, în 2009.
Pe de altă parte, filmul care a avut cele mai multe produse plasate în 2010 a fost „Iron Man 2”, în care au putut fi regăsite nu mai puţin de 64 de produse identificabile.
Organizatorii acestei ierarhii au acordat o distincţie specială şi companiei producătoare de arme Glock, pentru prezenţa sa de-a lungul istoriei în filmele de acţiune.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_74217054929cb7d38890706bd8ad48e7.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_87ce3ca52cccf64aa3ec89588db5f71d.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_3ed4c96462145498d9e78f59f7a06ac3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_6346e59fb5ff5a5c6a6abde0d7dbf7cc.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_740b84f5dde6771e41ab91b08543ea35.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/280_b0b78bce03d5a2c735fe4f7ed42e1726.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_6e56b422b099e626d82370b63bced291.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/206_30a58d64489bbfbb820686784c9ba2b9.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_024efbbee199c288cdcb35881a8e4a50.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_6d9d871c0b7a9b1a18aec60e9a9c9e42.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_ba03813f996024622be4681dbefc3d6e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_f1628aca9b57eb5fa82092d95859234b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/233_b1faf878ae9c3770908cc04ce6df06b1.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/278_ae8004251dd5e6490158050eb2e09a4e.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_58fe9c46cf481dc2282d3222a112d60d.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/16_eb00b121031a24912c98722f20aef578.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/275_696c51b847bc3131d18c399bcd4b7b56.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/274_0a9b2aed9a76d37ce865b458783b411e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/274_2b58f88a529ba9ebedf93eaece2a76c2.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/275_e5c385f4f62c388d2129b64f92efdc2d.jpeg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/16_3a6fab5c9935225ac4000c72f336d785.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/254_f5ff570e6ef46fb034c19892c51f11b8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/206_f8e775503703e6e5eeb782aac7aa0ef4.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/255_4a0f2a8a483c72d739515491d554fee1.jpg)
Dori.l 05.12.2023, 09:11
Apple este un brand de succes. Stim asta cu totii.
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.