2010 a însemnat pentru Cătălin Botezatu debutul ca şi vedetă de televiziune. În primăvară a fost unul din concurenţii emisiunii “Dansez pentru tine”. Sezonul s-a bucurat de audienţe maxime, un mare merit avându-l şi prezenţa designerului care a ţinut telespectatorii cu ochii aţintiţi spre ecranul televizoarelor, în fiecare ediţie de vineri seară. Pentru Pro TV, Cătălin Botezatu a participat şi la emisiunea “Serviţi, vă rog”, episod care, mulţumită audienţelor ridicate, a fost reluat nu mai puţin de patru ori.
Vara, Cătălin Botezatu a adus Antenei 1 cele mai mari audienţe estivale, graţie reality-show-ului “Burlacul”. Avându-l în prim-plan pe râvnitul burlac Cătălin Botezatu, producţia a atras un interes extraordinar din partea publicului devenind cea mai urmărită emisiune în istoria programelor estivale ale postului Antena 1. Cariera în televiziune a designerului continuă, spre finalul anului, cu un nou proiect de amploare: prima ediţie românească a celebrului show Next Top Model. Producţia care va fi lansată în 2011 se anunţă a fi grandioasă.
Chiar dacă a fost implicat, mai bine de 9 luni în proiecte de televiziune, filmând în locaţii exotice, în capitale europene sau în oraşe din România, Cătălin Botezatu a rezervat timp şi pentru proiectele fashion. În 2010 a avut peste 300 de prezentări de modă, atât în ţară, cât şi în străinătate, unele desfăşurându-se în lipsa acestuia.
Cătălin Botezatu a prezentat cele mai recente colecţii în cadrul festivalurilor de modă internaţionale şi a evenimentelor speciale precum: deschiderea campionatului mondial de schi de la Kitzbuhel, Milano Fashion Week, Rome Fashion Week, Mens Fashion Europe, Sofia Fashion Week, New York Couture Fashion Week, Seattle Fashion Week, Caribbean Fashio Week, Iceland Fashion Week.
O nouă realizare în cariera designerului ţine de parfumul feminin B Fatale pe care l-a lansat în primăvară. Apa de toaletă s-a epuizat deja din stoc, devenind cel mai de succes parfum lansat până acum de un designer român. Admiratoarele lui Cătălin Botezatu au dat năvală în magazinul virtual al designerului www.cbstore.eu sau în magazinele D&P din ţară şi au cumpărat mii de parfumuri.
Generator de rating şi interes mediatic, Cătălin Botezatu a primit diverse propuneri de a fi imaginea unor branduri de lux. Prin asociere, produsele s-au bucurat de mare succes. Bote a fost în 2010 brand ambassador al şampaniei de lux G.H. Mumm. A realizat două colecţii speciale pentru acest brand, care au fost prezentate atât în România cât şi peste hotare. Ca o încununare a succesului acestei asocieri, una dintre colecţii a fost prezentată în BOOK MODA, publicaţia internaţională considerată “Biblia Modei”. Cătălin Botezatu este singurul designer român care a apărut în această publicaţie şi nu o dată, ci de 18 ori. În luna mai, a participat la Festivalul de Film de la Cannes, beneficiind de tratament VIP: deplasare cu elicopterul, tratament de cinci stele alături de vedete internaţionale, precum Penelope Cruz.
Cătălin Botezatu a lansat, de asemenea, în 2010, o colecţie specială pentru noul model Citroen DS3, a lansat o colecţie de bijuterii de lux, din aur şi tantal, alături de casa Sabion, a lansat o saltea de lux, alături de Massimo Casa, un aparat foto personalizat alături de Pentax, iar liniile vestimentare Ego Mens Fashion şi Damat se luptă pentru a-l avea pe Botezatu drept imaginea unor colecţii de lux.
La sfârşitul anului 2010, Cătălin Botezatu şi-a lansat primul volum al auto-biografiei “Trei vieţi. Pedeapsa”. Cartea a stârnit un interes extraordinar, primul tiraj epuizându-se în prima zi. Botezatu doboară astfel recordul deţinut până atunci de Codul lui Da Vinci. 15 exemplare s-au vândut pe minut. “Trei vieţi. Pedeapsa” se găseşte în prezent în magazine la al treilea tiraj.
Realizările profesionale, fie că ţin de asocieri business sau de rating de televiziune sunt încununate de cele peste 400 de articole, editoriale şi preluări pe care presa internaţională le-a realizat în 2010 vis-à-vis de colecţiile şi participările lui Cătălin Botezatu la festivaluri de modă şi de cele 11 premii câştigate, între care patru de “Designerul anului”.