Una dintre angajatele sale a descoperit o ofertă specială

„Am început să lucrăm la arcadă și ne-am dat seama rapid că aveam nevoie de mult mai multe globuri decât prevăzusem”, a explicat el, relatează publicația belgiană 7sur7.be

„Ne doream să facem o arcadă cu adevărat spectaculoasă, dar stocul nostru nu ar fi fost niciodată suficient”.

Una dintre angajatele sale a descoperit o ofertă specială la un magazin situat la aproximativ o jumătate de oră de Hasselt, în Opglabbeek. Acolo, tuburile cu 24 de globuri erau vândute la prețul de 4,50 euro bucata.

„Încercăm, pe cât posibil, să cumpărăm la nivel local, așa că aceasta era o soluție ideală”, a adăugat bărbatul.

Magazinul oferea globuri în douăzeci de culori diferite, iar echipa a selectat zece culori care se potriveau conceptului.

„Am avut suficientă diversitate pentru arcadă, fără să epuizăm stocul pentru o anumită culoare. Era exclus să golim magazinul”, a subliniat el.

Bărbatul și câțiva membri ai echipei sale s-au deplasat la locul respectiv pentru achiziție.

„Am umplut mai multe cărucioare, astfel că am ajuns să avem șaptesprezece cărucioare. Managerul magazinului s-a apropiat de unul dintre angajații mei și i-a spus că nu poate lua ultimul cărucior și că trebuie să plece imediat. Nu a fost o cerere prietenoasă, ci un ordin”.

Managerul a cerut să fie returnate cărucioarele deja plătite și încărcate în mașină

„Am refuzat. Erau deja plătite. Nu este ca și cum am fi golit magazinul: mai erau standuri pline cu globuri de Crăciun. Avem chiar fotografii care să demonstreze acest lucru”, a susținut acesta, conform 7sur7.be.

Incidentul părea să se fi încheiat, dar câteva zile mai târziu, bărbatul a primit o scrisoare din partea magazinului respectiv.

„Potrivit acestei scrisori, ni se reproșa că vrem să vindem globurile de Crăciun”, a explicat el.

„Am primit un avertisment oficial: dacă vom mai face acest lucru, nu vom mai avea acces în niciunul dintre magazinele lor timp de un an”.

De asemenea, magazinul a precizat că orice persoană care ar ignora această interdicție ar fi considerată „intrus”.

„La început, am crezut că este o neînțelegere, dar s-a dovedit a fi ceva foarte serios”.

Bărbatul a venit cu un răspuns, explicând demersul său și invitând reprezentanții să vadă personal arcada decorativă.

„Ceea ce m-a deranjat cel mai mult a fost tonul pe care l-au folosit pentru a ni se adresa: a fost amenințător”.

În cele din urmă, compania și-a recunoscut greșeala și și-a cerut scuze pentru tonul folosit față de client. 

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.