Magazin-simbol al Capitalei, Cocorul va beneficia de un “lifting” cu totul si cu totul deosebit. Conform proiectului aprobat, magazinul va avea cea mai mare fatada multimedia din Europa, care va depasi ca dimensiuni 150 de mp.
Renovarea centrului comercial situat intr-o zona cu potential economic urias va costa minimum 24 de milioane de euro. “Totul va fi schimbat aici: fatada, interiorul si vom avea si o parcare mai mare”, spune Constantin Smocot, directorul companiei care detine magazinul.
Arhitectul Vlad Simionescu, realizatorul proiectului de modernizare a complexului, a gandit o fatada multimedia pe care vor fi proiectate videoclipuri si chiar filme, o piateta si fantani, reflectoare care sa indice pozitia magazinului, o parcare cu minimum 250 de locuri, iar lifturile vor fi cele mai moderne din Capitala. “Dorim sa transformam Cocorul in cel mai luxos complex comercial al Bucurestiului. Vor disparea magazinele cu produse obisnuite, vor aparea cele care vor vinde doar obiecte de lux”, spune Smocot.
Cladirea intra in reparatii capitale dupa 34 de ani
Cocorul, aparut ca centru comercial in 13 septembrie 1973, este ultimul dintre magazinele cu traditie bucurestene care intra intr-un amplu proces de renovare. Programate pentru mijlocul acestui an, lucrarile vor dura pana in luna iunie 2008.
Aici functiona, inca de la inaugurare, primul calculator electronic, conectat la casele de marcaj. Astfel, activitatea din magazin si din depozite putea fi monitorizata. De asemenea, magazinul a fost dotat de la inceput cu un sistem de aer conditionat care permitea mentinerea unei temperaturi placute in zilele de vara.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro