Încet şi sigur, Ingrid Vlasov devine cel mai cunoscut creator român de modă peste hotare. Care este secretul succesului?
Eu nu aş spune încet, pentru că după prima prezentare, o întreagă vitrina la unul dintre cele mai cunoscute magazine din Paris -Maria Luisa- a avut creaţiile mele. Apoi, după doar două prezentări, cea mai în voga vedetă (nr. Lady GaGa) poartă Ingrid Vlasov. E foarte sigur, dar e departe de a fi încet, aş spune că e chiar rapid. Secretul succesului meu e determinarea.
Vi se pare că sunteţi deja mai cunoscută în străinătate decât în România?
Nu am urmărit niciodată să fiu cunoscută, mi-am dorit însă să fiu apreciată. Din fericire am parte atât de aprecierea specialiştilor, cât şi a celor care poartă ceea ce creez. Restul e o noţiune de geografie.
Ce ar fi făcut Ingrid Vlasov dacă nu modă? Aţi fi avut o altă alternativă?
Probabil ceva în domeniul artistic.
Care este culoarea dvs preferată?
Albul, pentru că e culoarea formată din particulele tuturor culorilor.
Cum aţi caracteriza femeia care poarta haine semnate de dvs?
Produsele mele se adresează doamnelor şi domnişoarelor romantice, unde prezenţa nu trece neobservată. Încerc astfel să accentuez partea spirituală a frumuseţii femeii.
Îşi pot permite şi cele cu un venit mediu să poarte o creaţie Ingrid Vlasov?
Creez pentru o femeie de calitate, indiferent de categoria socială sau posibilităţile materiale. Chiar săptămâna aceasta se va deschide magazinul virtual Ingrid Vlasov Online Shop.
Faptul ca nume mari ca Rihanna sau Lady GaGa va poartă creaţiile, este una dintre cele mai mari realizari ale dvs?
Bineinţeles, simt că munca îmi este apreciată. Acesta este efectul unei realizări, este începutul succesului internaţional al brand-ului Ingrid Vlasov.
De ce credeţi că a ales o vedetă, care se îmbracă atât de nonconformist ca Lady GaGa, o creaţie Ingrid Vlasov?
Deoarece consideră special ceea ce fac.
Stiu că în toamna veţi prezenta la Paris, colecţia pentru vara 2011. Ce surprize pregătiţi?
Lăsaţi-mă să vă surprind!
Sursă foto: EPA, Facebook.com, gagadaily.com, Mediafax