„Am vrut să creez un produs care să rezolve o problemă cu care mă confruntam zilnic. Mi-am dat seama de asta în timp ce săream de la o întâlnire la alta, aveam nevoie de ceva rapid și ușor în rutina mea pentru a ascunde petele sau umflăturile provocate de bărbierit”, a scris Alex Rodriguez pe pagina sa de Instagram și a postat o fotografie în care își aplică, atent, anticearcănul pe față.
A-Rod garantează că anticearcănul său, numit The Blur Stick, nu va da gres și îi invită pe bărbați să îl încerce cu încredere. „Testați, cred că veți fi surprinși de cât de bine vă vine la îndemână, poate fi folosit pentru imperfecțiunile pielii”, promite Rodriguez.
Creionul anticearcăn al lui A-Rod este disponibil în opt nuanțe și costă 17 dolari bucata.
În primul său proiect de afaceri în domeniul produselor de îngrijire personală destinate exclusiv bărbaților, fostul iubit al lui Jennifer Lopez colaborează cu Hims, o companie americană de profil în care el și celebra cântăreață au investit sume mari de bani.
Părerile fanilor lui Alex Rodriguez despre noua sa ocupație sunt împărțite. Unii l-au lăudat, alții l-au criticat sau ironizat.
Interesul bărbaților pentru produsele cosmetice pare să crească în Occident. Un sondaj realizat în 2019 de compania de informații private Morning Consult a arătat că o treime dintre bărbații americani sub 30 de ani nu ar ezita să le folosească.
Foto: Arod/ Alex Rodriguez via Instagram
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!