Şoferii din Banat s-au trezit că trebuie să apese iar pedala de frână pe noua autostradă, deoarece se circulă cu restricţii de viteză. Câţiva muncitori au fost detaşaţi, zilele trecute, să peticească porţiunile autostrăzii pe care au apărut gropi cu diametrul şi de 30 de centimetri.
“Au fost făcute de mântuială, au fost luaţi banii, dar nu au terminat. Statul român ar trebui să verifice mai atent lucrările”, ne-a spus, revoltat, un şofer. Lucrarea este încă în garanţie, aşa că reparaţiile sunt făcute pe cheltuiala constructorului, însă, începând din toamnă, cârpelile vor fi suportate de stat, din banii contribuabi-lilor.
“Au apărut probleme atât în ceea ce priveşte planei-tatea, cât şi viabilitatea părţii carosabile, fapt pentru care constructorul a început remedierea”, a declarat comisarul Tudor Teodor, şeful Bi-roului Autostrăzi Vest. Culmea e că pro-blemele au apărut încă din 2012 pe noul tronson de autostradă care leagă Timişoara de Arad, la nici un an de la tăierea panglicii.
Firma căreia i s-a atribuit lucrarea a decopertat atunci kilometri întregi de asfalt şi a refăcut covorul, după ce în carosabil au apărut crăpături şi denivelări serioase, din cauză că a fost folosită o mixtură necorespunzătoare.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro