In total vor fi 22 de sesiuni care acopera teme precum tendintele globale si regionale prezentate de mari playeri precum Yahoo, Facebook, Google, Twitter, Microsoft si specializari concrete
precum e-commerce si performance marketing; continut online, content de brand si storytelling (cu Der Spiegel, BBC, Forbes, UpComing si alti jucatori importanti); programmatic trading si automatizarea vanzarii si cumpararii de publicitate online (AppNexus, Xaxis, Nugg.ad, DataXu etc), la care se adauga mobile marketing (Windows Phone, Shazam etc), start-ups si alte subiecte la zi.
Peste 30 de ore vor totaliza sesiunile de pe scenele ICEEfest, fiind asteptati peste 1.500 de participanti din 9 tari.
Mari agentii de publicitate, jucatori importanti din industria digitala si sute de specialisti vor fi aici, pentru ICEEfest, care are desigur si o parte distractiva care consta in premiile IAB MIXX Awards, petreceri, spectacole de stand-up comedy precum si seara filmului viral, “Viral Movie Night”.
ICEEfest este organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a editie si se va desfasura din nou la Grand Cinema & More din cadrul Baneasa Shopping City, joi 12 si vineri 13 iunie, saptamana aceasta.
Ultimele bilete disponibile se gasesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com