De altfel, e cunoscut faptul că în perioada 2003-2006, Tarom a avut un profit foarte convenabil, după ce compania a apelat la serviciile consultantului financiar Lufthansa Consulting. Recent, însă, mai multe surse ne-au explicat că Tarom nu a avut datorii însă a generat pierderi imense din cauza unor contracte deloc profitabile. Se pare că reprezentanţii companiei au găsit o resursă financiară pentru a acoperi pierderile chiar în profitul realizat în perioada 2003-2006, doar că în viitor se anunţă o „mică” problemă… depozitul respectiv se va termina!
Probabil că din acest motiv e nevoie de un plan de restructurare totală a companiei. De altfel, ministrul Nazare a bătut şi un mic apropo la viitorul companiei dacă va continua să se ghideze după politica actuală: „Tarom trebuia să ia aminte şi să privească cu foarte mare responsabilitate la ceea ce se întâmplă în regiune, în această piaţă în care acţionează şi să se uite foarte atent la ce s-a întâmplat cu MALEV”. La începutul acestui an, Malev, compania de stat maghiară a intrat în faliment întrucât guvernul din Ungaria nu a mai fost capabil să acorde nici un sprijin financiar.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro