„Crescând într-o parte mai puțin privilegiată a lumii, am văzut direct impactul practicilor nesustenabile, dăunătoare mediului și inumane. De aceea, valorile durabilității, protecției mediului și justiției sociale sunt foarte de importante pentru mine”, a notat Barros, în prezentarea de pe site-ul concursului de frumusețe.
Faptul că a crescut într-o zonă defavorizată, i-a marcat dezvoltarea ulterioară. Ea a mărturisit că i-a determinat pe copiii din favelă să scrie și să citească și a primit de la ei, în schimb, lecții gratuite de dans.
Ulterior, s-a mutat la Berlin, unde a făcut un master în științe politice și acum lucrează în domeniul serviciilor sociale. Barros este, de asemenea, actriță, model și influencer pe rețelele sociale în probleme legate de protecția mediului.
Conceptul competiției „Miss Germania” a fost schimbat în urmă cu doi ani și nu mai este vorba doar de aspect. Schimbările de ținută și câteva defilări pe catwalk fac încă parte din competiție, dar participanții trebuie să aibă și o „misiune” dedicată.
Misiunea câștigătoare: „Toți trăim pe Pământ. Planeta are mare nevoie de noi în acest moment!”.
Barros deține și un brand de costume de baie, unde a angajat mame sărace din Brazilia.
Foto: Profimedia