Cuprins:
Vizitatorii, asigurați că nu se întâlnesc cu participanții la înmormântare”
Situată la primul etaj al clădirii sale principale, cafeneaua cu sicrie a fost deschisă în septembrie și are „3 coșciuge cu design unic, auriu, verde și galben”.
Fiecare este împodobit cu modele florale și motive creative, „pentru a face experiența mai confortabilă pentru vizitatorii care doresc să se întindă în interiorul lor și să reflecteze”.
Situată la alt nivel față de sala de înmormântare, proprietarul asigură că „vizitatorii nu întâlnesc participanți la înmormântare”.
Cât costă „experiența”
Experiența costă 2.200 de yeni (14 dolari) și a atras mulți clienți, inclusiv cupluri care fac fotografii în coșciuge.
Kiyotaka Hirano, 48 de ani, șeful casei nipone de pompe funebre, a explicat că „inspirația” pentru acest concept a venit dintr-o experiență personală, când, acum 24 de ani, tatăl său a murit brusc, iar „eu nu era deloc pregătit”.
În timp ce muți tineri se gândesc la nunți, puțini se gândesc la înmormântări. Toată lumea poate aborda această experiență în mod diferit. Unii ar putea cere să se închidă capacul sicriului pentru câteva minute, pentru a contempla cum le-ar plăcea să trăiască înainte de a le veni timpul.
„O oportunitate de a vă reevalua relațiile cu familia și cu cei dragi”
Experiența oferă, de asemenea, „o oportunitate de a vă reevalua relațiile cu familia și cu cei dragi”, a adăugat el.
„Ieșirea din sicriu poate simboliza o renaștere, o resetare a vieții. Sper că oamenii pleacă cu sentimentul că pot începe din nou”, a adăugat Hirano.
Inovația este și un răspuns la provocările cu care se confruntă industria funerară din Japonia. Un sondaj din 2023 realizat de Ministerul Economiei de la Tokyo a arătat că a scăzut cu 16% costul mediu al unei înmormântări, și a ajuns la 1,18 milioane de yeni (7.600 USD) per serviciu.
Hirano și-a mutat atenția la creșterea satisfacției clienților, cum ar fi acordarea unei atenții deosebite în selectarea sicrielor și a aranjamentelor florale pentru a satisface nevoile clienților.