MENIU CAUTĂ
11 Ian. 2019 23:29

O fetiță de un an, care a șocat internetul cu părul său, devine imaginea Pantene

Distribuie

O fetiță japoneză a devenit imaginea brandului Pantene, după ce fotografiile cu părul său au devenit virale pe internet.

Chanco, care are doar un an, este imaginea Pantene alături vedete precum Selena Gomez, Ellie Goulding și Priyanka Chopra. Ea va apărea într-o campanie publicitară națională din Japonia.

Chanco a devenit celebră pe internet după ce mama sa, Mami Kano, a postat online o fotografie cu fiica ei care are părul neobișnuit de lung pentru vârsta sa.


„Am mers direct la mama ei, deoarece personalitatea și caracterul lui Chanco se potrivesc imaginii noastre și a femeilor în sprijinul cărora venim”, a declarat Yoshiaki Okuraa, un reprezentant al Procter and Gamble, producătorul Pantene.

Mama fetiței nu a dezvăluit secretele îngrijirii părului fiicei sale, dar a spus că coafurile sunt realizate chiar de ea prin uscare.


Citește și: Cum a învățat Donald Tusk limba română în două zile. Românul care a tradus discursul: „Am făcut o înregistrare audio”


 

Comentarii