Mădălin Mihailovici a preluat conducerea ANB la finalul anului 2015 şi a modificat imediat comportamentul faţă de clienţi. Noua conducere Apa Nova a luat decizia de a implementa o nouă strategiei de comunicare care să fie centrată pe client și transparență. Principalul element al strategiei, consultarea publică, a avut loc pe 8 aprilie 2016.
„Reacţia pozitivă a publicului ne-a determinat să preluăm formatul evenimentului de dezbatere din 2016 în cadrul agendei noastre anuale pe termen lung, speranţa noastră fiind ca el să devină unul de tradiţie şi de referinţă în dialogul nostru cu publicul bucureştean”.
Conducerea a reuşit să producă o schimbare majoră şi în interiorul Apa Nova. Astfel, dacă până acum s-a clarificat ”ce trebuie făcut”, de acum încolo se lucrează la ”cum trebuie făcut”.
În acest context, apa Nova subliniază că investiţiile făcute în sistemul de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti – aproximativ 400 de milioane de euro, în cei 16 ani de concesiune – au condus la creşterea calității serviciilor, degrevând astfel bugetul consolidat al Municipiului București, în măsura în care rețelele rămân în proprietatea statului român.
În anul 2016, totalul investițiilor derulate a fost de 129 de milioane de lei, iar pentru anul 2017 investițiile alocate sunt prevăzute la același nivel.
În această ordine de idei a fost anunțată schimbarea structurii tarifare prin diminuarea costului serviciilor de furnizare a apei potabile şi creşterea costului canalizării, pentru a reflecta corect investiţiile necesare în infrastructura de canalizare şi costurile operării.