Black Friday, pentru Otter-Distribution, nu este o simplă campanie de reduceri, ci reprezintă, mai degrabă, o ocazie de răsplătire a fidelității clienților. Anul acesta, Otter Distribution lansează integrat campania Black Friday în cele 5 lanțuri de magazine OTTER Distribution, oferind clienților o paletă mult mai largă de opțiuni și o multitudine de brand-uri care să vină în întâmpinarea cerințelor acestora.
Se dorește ca Maratonul Black Friday să fie, în primul rand, o bună ocazie de interacțiune cu toată comunitatea Otter Distribution, dar și o modalitate de a răsplăti alegerile clienților.
În plus, din dorința de a-i ajuta pe clienții fideli și pe cei care vor să se alăture acum comunității posesorilor de carduri de fidelitate Otter Distribution, să profite de cele mai bune oferte dar și să evite frenezia și aglomerația din perioada de Black Friday, compania va avea 2 zile de pre-sale, 16-17 noiembrie.
Clienții fideli vor avea acces la toate ofertele de Black Friday cu două zile în avans, în toate magazinele TEZYO, OTTER, ALDO și CLARKS sau online, pe www.tezyo.ro, www.otter.ro și www.aldoshoes.ro.
În funcție de stilul personal și de preferințe, aceștia pot opta să se alăture maratonului în cursele Casual, Sportivă sau cea a Eleganței, pentru a-și alege, încă din data de 16 noiembrie, articolele de încălțăminte preferate la prețuri speciale, în regim de exclusivitate, înainte de perioada de Black Friday.
Campania “Maratonul Black Friday” include componente de comunicare online, fiind susținută de numeroși endorseri și bloggeri din domenii diferite, dar și offline.
Otter Distribution este o companie cu renume și vechime pe piața românească, cu peste 60 de magazine de articole de încălțăminte și marochinărie deschise la nivel național, și cinci branduri în portofoliu – Otter, TEZYO, Aldo, Clarks și Salamander.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro