Cuprins:
„Erau copii mici, au început să plângă din cauza frigului”
Oamenii s-au înghesuit pe tunelurile care fac legătura dintre aeroport și avion și au așteptat următoarele indicații. Doar că au fost lăsați să aștepte 50 de minute pentru un avion, la temperaturi sub 0 grade Celsius.
„M-am prezentat cu câteva ore înainte la aeroport, am urmat procedura, totul a decurs conform planului. Am ajuns la porțile de îmbarcare și ne-au preluat operatorii pentru a face verificarea biletelor și a documentelor. Ne-au pus pe toți în tunel, după ce am trecut de verificare, și ne-au zis să așteptăm, că așa este procedura. Am zis că este în regulă, 5 minute nu este problemă dacă așteptăm. Doar că au trecut 50 de minute, pentru că, surpriză, avionul avea întârziere”, a explicat, pentru BZI, Mircea, un pasager al zborului Iași – Paris.
Așa am rămas toți pasagerii în frig, să așteptăm. Erau copii mici, au început să plângă din cauza frigului. Pentru cei care au plătit pentru prioritate a fost și mai rău, că erau chiar la ușa de afară și așteptau. Efectiv, ne-au ținut ca pe oi, altfel nu pot să descriu.
„Mi se pare rușinos că avem aeroport nou și trebuie să suportăm astfel de condiții”
„Mi se pare rușinos că avem aeroport nou și trebuie să suportăm astfel de condiții. Care mai este logica, de ce s-au lăudat atât cu aeroportul acesta?“, a mai spus bărbatul.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_b460255387d8061c71a919f7184cd8aa.jpg)
La un moment dat, oamenii au început să protesteze. „A venit cineva de la personal și ne-a spus sec că așa este procedura și trebuie să așteptăm. Bine că pentru bagajul meu care depășea greutatea m-au taxat imediat cu 78 de euro, dar pentru situația în care ne-au pus nici măcar scuze nu și-au cerut”, a adăugat Mircea.
Aviobridge-urile, tunelurile pentru pasageri, nu sunt încă puse în funcțiune la aeroportul din Iași, deoarece aeroportul nu are încă angajați pentru a le opera.
Abia la începutul anului, Aeroportului Internațional Iași i s-a permis să facă angajări, iar în acest moment personalul pentru aviobridge-uri este în pregătire.
Ce spune directorul aeroportului
„Am angajat personal acum, în ianuarie am reușit să obținem o aprobare de la Guvern. Angajații sunt în curs de formare acum și vom da în funcțiune aviobridge-urile pentru a nu mai exista astfel de probleme pe viitor. Nu pot spune exact un termen, că nu depinde de mine, însă eu îmi doresc să se întâmple cât mai repede”, a declarat Romeo Vatră, directorul Aeroportului Internațional Iași.
Aeroportul din Iași (3,5 milioane de pasageri anual) este al doilea cel mai mare aeroport din România, în urma unei investiții de peste 100 de milioane de euro.
Noul terminal T4, cu o suprafață peste 31.000 de mp, a fost inaugurat în martie anul trecut.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_ff5a27ac3e35c77cbb425e155ee0e949.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_faf523e21a6c816c29c732598832b5da.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_3a6fbc3418f2eb2060dd8302f918d2ee.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_d41189663c21f56abff6375a2629ea98.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_48ad11d0e9fe2469bc82c7285cbbe53e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_9c1c0e876d66214c24b4eff658a2b3fe.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_29fbd23bf936ea40760c470d9de62af8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_469e00619038d1adc3a41f8eba5a3276.jpg)