În această primă fază de restricții impuse la Piața Unirii pe durata lucrărilor care vor dura circa trei ani, Splaiul Independenței este închis pe sensul de mers dinspre Piața Națiunile Unite către Piața Unirii.

lucrari trafic planseul unirii1Icon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 7

În aceste condiții, șoferii care merg spre Piața Unirii vor avea ca traseu alternativ Bulevardul Libertății – Piața Constituției – Bulevardul Unirii.

De asemenea, circulația pe Splaiul Independenței, între Piața Națiunile Unite și Piața Unirii, este restricționată, cu excepția riveranilor.

Harta care arată zonele unde se vor face lucrări la planșeul UniriiIcon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 1

– Dinspre Corneliu Coposu și Universitate: drum provizoriu prin Parcul Unirii.

– De pe Calea Victoriei: Națiunile Unite – Palatul Parlamentului – Bulevardul Unirii.

Ce ar însemna ca România să fie retrogradată la „junk”. Viața cetățenilor ar deveni un calvar: salarii stagnante sau venituri pierdute complet
Recomandări
Ce ar însemna ca România să fie retrogradată la „junk”. Viața cetățenilor ar deveni un calvar: salarii stagnante sau venituri pierdute complet

– Dinspre Eroilor: dreapta pe bulevardul Libertății, apoi stânga pe bulevardul Unirii.

Cum arată zona Unirii în prima zi de restricții

În grupul de Facebook Infotrafic București și Ilfov sunt publicate, sâmbătă dimineață, imagini cu Piața Unirii, în noua configurație rutieră.

Vor fi patru zone pe care se va lucra:

Zona 1 – porțiunea din fața Hanului lui Manuc

Zona 2 – porțiunea din parcul aflat în fața magazinului Unirea

Zona 3 – porțiunea din fața fântânilor

Zona 4 – porțiunea dinspre pasajul Unirii.

Proiectul de refacere a planșeului de la Unirii are un cost total de peste 800 de milioane de lei (aproximativ 160 de milioane de euro). Finanțarea este asigurată de Guvernul României, prin Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației.

Lucrările din Piața Unirii reprezintă un proiect major de infrastructură pentru București.

Autoritățile au instalat 30 de senzori pe clădiri pentru a monitoriza astfel vibrațiile cauzate de lucrările la planșeul Unirii la construcțiile din jur. Acești senzori măsoară impactul asupra clădirilor din zonă și tunelurilor de metrou.


Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.