Pentru mai bine de 85,7% dintre posesorii unui site cu design responsive, cel mai important obiectiv este acela de a conduce traficul organic, precum și de converti acest trafic în clienți finali și fideli ai afacerii, fie că discutăm despre zona de retail, servicii sau producție.
Este, așadar, la fel de important – dacă nu chiar mai important – să ne concentrăm pe identificarea de noi clienți. În 2019, creșterea numărului de clienți devine un obiectiv mai ușor de desăvârșit cu un site creat și optimizat conform standardelor de randament dictate de Google. Care sunt acestea? Ne explică experții Webdesk Agency în cele ce urmează:
Optimizarea SEO atrage o suită de beneficii: monetizarea lead-urilor, distribuirea conținutului, traficul organic, acoperirea extinsă, conversiile sporite și multe altele
A câștiga teren în fața competitorilor nu este o sarcină ușoară, independent de bugetul de care dispuneți. În timp ce s-ar putea să aveți o strategie corectă de optimizare seo, aceasta nu va oferi randamentul așteptat dacă site-ul creat nu îndeplinește condițiile de eficiență ca timpii de încărcare reduși, meniul intuitiv și, evident, conținutul relevant și design responsive:
Creșteți viteza site-ului
Un site web cu o viteză rapidă înseamnă o bună experiență a utilizatorului (UX), iar un UX bun înseamnă un trafic sporit. Nu vă puteți aștepta să atrageți și să păstrați vizitatorii pe site-ul dumneavoastră dacă paginile nu se încarcă eficient. Cu toate tehnologiile disponibile în zilele noastre, oamenii se așteaptă la un UX fără cusur. Un timp de răspuns lent al paginii duce la rate mai mari de abandonare a paginii și la o rată de respingere mai mare. Dacă durează prea mult, vizitatorii se vor deplasa către un alt site care nu îi va face să aștepte.
De fapt, Google a constatat că în 53% dintre vizitele efectuate de pe mobil, utilizatorii abandonează o pagină care are nevoie de mai mult de trei secunde pentru o încărcare completă. Dacă jumătate din toți vizitatorii vor părăsi un site înainte de a-i permite să se încarce, este vorba despre o mulțime de conversii potențiale care se pierd din cauza unui site creat superficial. Dacă doriți să vă situați pe poziții mai înalte în SERP, Google sugerează că este nevoie să mizați pe crearea unui site web rapid și receptiv care se încarcă în mai puțin de trei secunde.
Revizuiți conținutul: Updated SEO On-Page
Una dintre cele mai bune modalități de a profita de conținutul dumneavoastră este un audit de conținut. Treceți prin toate postările vechi și organizați ce trebuie editat și ce poate fi complet eliminat. Rescrieți articole vechi astfel încât să conțină mai multe informații, resurse și linkuri pentru a ghida cititorii în cadrul procesului de achiziție / solicitare a produselor / serviciilor.
Concentrați-vă pe cuvintele cheie, în special long tail keywords-uri, care au o eficiență mai proeminentă în motoarele de căutare. Cu cât conținutul va fi mai lung și mai în profunzime, cu atât veți obține mai multă implicare din partea vizitatorilor și cu cât mai mult timp vor petrece pe site-ul dumneavoastră. Conținutul vechi poate fi optimizat SEO sau repurposed pentru a-i adauga mai multă valoare.
White Hat SEO, certificarea pozițiilor din SERP
Optimizarea SEO poate fi efectuată și într-o manieră ilicită, însă aceasta va fi sancționată de Google prin penalizarea site-ului dumneavoastră. Mai mult, cei de la Webdesk, agenția de web design și promovare online din București care a servit mai mult de 200 de clienți în cei șapte ani de activitate, menționează că “performanța se atinge în timp prin White Hat SEO; serviciile de creare site au incluse, mai nou, și componenta de SEO On-Page, ceea ce constituie un prim pas în ranking-ul site-ului în cauză.
Cu alte cuvinte, de ce ai face Black Hat SEO dacă există servicii de creare site și optimizare SEO în București care te ajută să îți promovezi afacerea și să atragi noi clienți în mod totalmente organic?”.
Dacă aveți de gând să investiți în toate metodele care vă pot ajuta să atrageți mai mult trafic pe site-ul dumneavoastră: campanii PPC și Remarketing în Google Display, strategii de promovare pe canalele de Social Media, să creați conversii și să maximizati rata retențiilor, specialiștii în marketing digital recomandă să mizați și pe strategii de link-building pe termen lung, respectiv pe campanii de advertoriale seo pentru site.
Conform unui sondaj realizat de Webdesk Agency, 63% dintre vizitatori consideră blog-urile cu mai mulți autori mai credibile, la fel și ziarele naționale sau regionale. Obiectivul principal, într-o strategie de guest blogging, este de a obține cât mai multe backlink-uri de calitate cu putință. Acest lucru conduce traficul organic pe site-ul dumneavoastră, pe care Google îl favorizează față de alte metode de generare a lead-urilor.
Asocierea cu site-uri care se situează la nivel înalt în SERP este, probabil, regula primordială în optimizarea SEO. Google acordă prioritate site-urilor cu autoritate superioară a domeniilor (DA), iar cel mai popular conținut distribuit vă va oferi cele mai bune rezultate. DA se bazează pe vârsta site-ului dumneavoastră, popularitatea acestuia cu vizitatorii și conținutul valoros. Ce este important este modul în care le folosiți pentru a măsura succesul. Nu treceți cu vederea metodele valoroase care vă vor clasifica în Google, respectiv testarea vitezei site-ului și optimizarea SEO On-Page și Off-Page corect implementate.