Ideea lansării acestor două platforme a venit din nevoia simţită de întreaga echipă World Class de a-i informa, educa şi motiva pe toți cei pasionaţi de un stil de viață sănătos. Blogul w.worldclass.ro se va lansa în câteva săptămâni, iar revista nu doar şi-a schimbat numele, ci a primit un facelift major, de la design până la rubrici şi conţinut.
Redesignul complet al revistei Bfresh, devenită acum W by World Class, aduce noi rubrici precum hot profile, grooming, Meet the chef, gadgets. „Am ales oameni care ne inspiră, experți în părerea cărora avem încredere deplină și subiecte care sperăm să ne motiveze cititorii să-şi îmbunătățească stilul de viață“, a declarat Sorina Fredholm, redactor-şef W by World Class.
Ca imagine pentru coperta primului număr sub umbrela W by World Class a fost aleasă Anca Bucur, una dintre cele mai bune instructoare din ţară şi dublă câştigătoare a titlului Miss Fitness Universe. Interviul dezvăluie povestea femeii Anca Bucur şi cum reuşeşte să îmbine programul încărcat de antrenamente cu viaţa de familie şi cea socială.
Pentru noua rubrică The hot profile a fost aleasă o altă femeie puternică și motivațională – Andreea Esca vorbeşte despre stilul şi pasiunile ei.
În număr curent, bărbaţii primesc mai multă atenţie decât de obicei: din rubrici precum Grooming, Gadgets şi Extreme, ei vor afla noutăţile de sezon şi se pot inspira pentru alegerile şi pasiunilor lor de zi cu zi.
Rubricile vechi ca cele de nutriţie, VIP in the gym, travel sau editorialele de fashion şi beauty îşi păstrează structura, dar vin cu un look îmbunătăţit şi cu un conţinut mai bogat.
Revista va fi completată de blogul wbyworldclass, care va fi lansat la începutul lunii decembrie.
„De peste 10 ani, World Class împărtăşeşte pasiunea pentru un corp frumos şi sănătos a peste 20.000 de clienţi şi prin propriile canale de promovare. Unul din cele mai importante instrumente rămâne revista noastră, care în curând va surprinde publicul cu un facelift total. De asemenea, suntem încântaţi să anunţăm odată cu lansarea noii reviste şi lansarea blogului World Class, ultima experienţă în fitness digital. World Class este al treilea loc în care trebuie să fii după casă şi birou, iar dacă nu-ţi faci timp într-o zi să ajungi la sală, trebuie măcar să răsfoieşti revista sau să ne vizitezi pe blog, pentru a fi la curent cu noutăţile“, a spus Andreea Pautov, Marketing Manager World Class Romania.
„Vrem ca în 2014 World Class să îşi consolideze poziţia de trend-setter în fitness şi wellness. Tocmai de aceea, pe lângă deschiderile de cluburi noi, ne-am dorit să folosim toată experienţa şi resursele pe care le avem la dispoziţie pentru a oferi cât mai multor persoane – nu doar clienţilor noştri – soluţii pentru un stil de viaţă sănătos. Acesta este scopul platformei W by World Class care va include şi revista şi blogul“, a declarat Mikael Fredhold, CEO World Class International.
Revista W by World Class este disponibilă în toate cluburile World Class.