Noua funcționalitate poate fi accesată exclusiv prin aplicația mobilă HomeBank, unde clienții pot genera un cod format din șase cifre care va fi ulterior solicitat și introdus la bancomat. Compania precizează că 90% din accesările HomeBank provin de pe dispozitive mobile.
Care sunt paşii pentru a scoate banii din bancomat
Clienții trebuie să deschidă aplicația mobilă HomeBank, să meargă la secțiunea Plăți și să acceseze Retragere fără card. Acolo, ei selectează suma și contul curent din care aceasta va fi retrasă. Codul format din șase cifre este apoi generat și are o disponibilitate de maximum 15 minute.
Odată generat, validitatea codului poate fi verificată în HomeBank, unde clienții au un cronometru în timp real în secțiunea dedicată, precum și un pop-up în pagina de pornire a aplicației care îi avertizează că au un cod activ.
Utilizatorii aplicației mobile HomeBank au opțiunea de a dezactiva codul în timpul acestor 15 minute de valabilitate, în cazul în care se răzgândesc în privința sumei pe care doresc să o retragă sau doresc anularea operațiunii.
Retragerea fără card este disponibilă numai pentru conturile curente în lei, iar limita de retragere este de 500 de lei/zi, respectiv 10.000 de lei/lună. Odată finalizate tranzacțiile, clienții primesc notificări push sau sms, dacă cele două opțiuni sunt activate în aplicație.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro