Suntem curiosi cati dintre cei care au vazut aceasta masina nu au fost loviti de acel sentiment de dragoste la prima vedere. Caci Mazda CX-7, un SUV pe care producatorul japonez nu l-a construit pentru off-road, este cu adevarat o bijuterie pe patru roti. Nu neaparat prin ceea ce poate, ci mai ales prin cum arata.
Fac japonezii ce fac, intotdeauna altfel decat ceilalti, si mai dau cate o lovitura. Ultima: Mazda CX-7. Daca nu va spune nimic, ar trebui sa-i cautati pe cei aproape 200 de romani care si-au luat deja una, la numai trei luni de la lansare, crescand vanzarile Mazda in Romania cu peste 600%! Asemenea noua, va vor marturisi ca ingredientele folosite sunt aproape irezistibile: frumusetea designului Mazda descatusata intr-un SUV. S-a obtinut astfel un crossover, automobil citadin, cu usoare valente off-road, despre care cei mai multi vorbesc la superlativ. Si nici n-ai cum altfel.
E o masina puternica, dar „gurmanda”
Dincolo de liniile agresive si in acelasi timp elegante, noua Mazda CX-7 ofera spatiu din plin, confort de patru stele, manevrabilitate excelenta, stabilitate, tractiune integrala inteligenta si putere. Ultima, printr-un motor pe benzina de 2,3 litri (DISI Turbo – Injectie Directa cu Aprindere prin Scanteie) – cuplat la o cutie de viteze in sase trepte – singurul propulsor disponibil pentru moment, ce ofera nu mai putin de 260 de cai si un cuplu de 380 Nm! Dar si care consuma pana la 20,6 l/100 km in oras – valoare inregistrata in timpul testului Libertatea.
Cine isi permite sa dea peste 30.000 de euro pentru o astfel de masina nu ar trebui sa aiba, pana la urma, o problema cu o astfel de valoare.
Mazda CX-7 *
Motor 2,3 litri, benzina
Putere 260 CP
Viteza maxima 210 km/h
Consum urban/ extraurban/ mixt 13,8/8,1/10,2 litri/ 100 km
Acceleratie 0-100 km/h 8,0 s
Pret (TVA inclus) 30.300 euro
Masina are o lungime de 4,67 metri si o garda la sol de 20,5 cm, suficienta pentru o mica iesire in ‘decor’. Nu prea mare insa! Jantele de 18 toli, grila de admisie, cele doua tevi de esapament si unghiul mare dintre parbriz si capota tradeaza conceptul sportiv al masinii
Soferul isi poate regla pozitia scaunului si a spatarului prin doua comenzi electrice, pozitionate in stanga acestuia
La fel ca si deschiderea masinii, pornirea acesteia se poate face nu cu o cheie obisnuita, ci cu un card inteligent
Intre sofer si pasagerul din dreapta exista un spatiu de cel putin jumatate de metru. Numai consola dintre ei masoara circa 20 de cm, aici existand numeroase locuri de depozitare, o cotiera, precum si doua suporturi de pahare
Deschiderea masinii se poate face si fara cheie. E necesara doar prezenta cardului inteligent ‘Smart Card’, disponibil pe versiunea superioara, si apasarea micului buton din imagine
Portbagajul are o capacitate de 607 litri, ce poate fi extinsa, prin rabatarea banchetei spate, pana la 1.348 litri
Suprafata de incarcare din portbagaj este dublata de o aparatoare groasa din cauciuc, extrem de utila in cazul transportului de profile sportive
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_06c5c41d81efd8e3094c9b0ea1ea554b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_a0e5f55abb2e444c9894849405033bb8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_bd1cfe0f2cec49f1cd8ad14494245f00.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_07948c62cabeae6cd1ff455730a57f1a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_050cac59a1a1f8fb923a5942e480e298.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_7d93ae36934f43a225ee4ed36265b80c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_e5260288808be5d2ff7c44f8b54d22df.jpg)
Comentează
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.