O companie americană din Boston, Kuvee, a lansat sticla inteligentă de vin, care permite ca băutura din recipient să își păstreze proprietățile până la 30 de zile de la desfacere.
Sticla are un ecran tactil și dispozitiv Wi-Fi integrat prin intermediul cărora consumatorul poate afla exact cât vin mai este în sticlă (câte pahare), poate primi informații despre originea și procedeul de vinificare al licorii pe care o degustă, dar poate și să comande online un anumit sortiment de vin dintre cele care-i sunt sugerate în funcție de preferințele sale, plătind același preț ca în magazin.
Sticla poate fi precomandată pentru suma de 179 de dolari însă va fi livrată abia în octombrie pentru locuitorii din California și Massachusetts și din decembrie pentru celelalte regiuni ale Statelor Unite. Sticla este goală și trebuie „încărcată” cu o altă sticlă livrată de un producător într-un format special, similar modului în care este folosit un cartuș de cerneală.
Consumatorul care vrea să folosească această sticlă trebuie să comande vinul de la anumiți producători din California, cu prețuri ce variază între 15 și 50 de dolari sticla.
Sticla inteligentă are un mecanism ce conține o valvă ce permite servirea vinului fără ca oxigenul din aer să intre în contact cu licoarea și să afecteze băutura.
În condiții normale, oxigenul nu permite conservarea calităților vinului mai mult de o zi de la desfacerea sticlei obișnuite.