Dintre cei care ştiu sigur că nu vor cumpăra nimic de „Black Friday / Vinerea Neagră”, 45% declară că au tot ce le trebuie şi nu au nevoie de nimic în plus. 24% declară că nu au bani pentru acest eveniment, 13% sunt de părere că de „Black Friday / Vinerea Neagră” nu găsesc brandurile care îi interesează, iar 8% spun că nu se ocupă personal de cumpărături, 6% cred că reducerile nu sunt considerabile, 4% cred că produsele oferite sunt lichidări de stocuri, ce nu sunt game actuale ale brandurilor.
Unul din patru participanţi care intenţionează să cumpere la „Black Friday / Vinerea Neagră” declară că are deja o listă cu lucruri de cumpărat.
Mâine, 22 noiembrie, retailerii vor da startul cumpărăturilor de „Black Friday / Vinerea Neagră”, acolo unde anumite oferte pot fi reduse până la 80-90%, printre ele numarându-se tablete, telefoane inteligente, haine, rechizite sau electrocasnice.
Citeşte şi: Va fi concurenţă mare pentru ele! VEZI CARE SUNT CELE MAI DORITE PRODUSE LA BLACK FRIDAY
CÂT DE DECIŞI SUNT TINERII SĂ CUMPERE DE BLACK FRIDAY? Cu siguranţă cifrele te vor lăsa mască
CE PREFERĂ ROMÂNII PENTRU BLACK FRIDAY, mediul onine sau magazinele? Răspunsul lor e interesant